Telladar Chronicles - Nowa strategia wojenna opracowana przez studio MindLink
Telladar Chronicles: Decline to nowa, wojenna gra strategiczna, przygotowywana przez studio MindLink. Akcja programu przenosi nas do fantastycznej krainy Telladar, która boryka się z wewnętrznymi problemami. Niegdyś potężne Imperium powoli ulega całkowitemu rozkładowi. Pałacowe skarbce świecą pustkami, armia robi wszystko byle tylko nie ruszać w bój, a sam Cesarz jest marionetką w rękach Rady Gubernatorów, która samodzielnie sprawuje nieudolne rządy. Jedyną nadzieją na odbudowanie nadszarpniętego prestiżu Imperium jest wojna, którą Telladar wkrótce wypowiada zamieszkującemu stepy Urdaj-Nag plemieniu Horchi. Nikt jednak nie przypuszczał, jak tragiczne konsekwencje przyniesie ta decyzja.
Telladar Chronicles: Decline to nowa, wojenna gra strategiczna, przygotowywana przez studio MindLink. Akcja programu przenosi nas do fantastycznej krainy Telladar, która boryka się z wewnętrznymi problemami. Niegdyś potężne Imperium powoli ulega całkowitemu rozkładowi. Pałacowe skarbce świecą pustkami, armia robi wszystko byle tylko nie ruszać w bój, a sam Cesarz jest marionetką w rękach Rady Gubernatorów, która samodzielnie sprawuje nieudolne rządy. Jedyną nadzieją na odbudowanie nadszarpniętego prestiżu Imperium jest wojna, którą Telladar wkrótce wypowiada zamieszkującemu stepy Urdaj-Nag plemieniu Horchi. Nikt jednak nie przypuszczał, jak tragiczne konsekwencje przyniesie ta decyzja.
Te właśnie wydarzenia, znane w historii Telladaru jako Wojna Siedmiu Narodów, podejmuje nowy produkt MindLink. Gracz będzie mógł wziąć udział w walce jako jeden z trzech bohaterów: Waymor Terny-Morell – syn kapitana Cesarskiej Gwardii, Sander – hrabia Ern, młody czarodziej i najbliższy przyjaciel Waymora oraz Ughaj the Ghan – wojownik klanu Horchi. Dla każdej ze stron przewidziano odrębną kampanię, która składa się z serii kilkunastu misji. Oprócz zadań podstawowych, gracz będzie mógł wziąć udział w scenariuszach pobocznych, które nie są obowiązkowe, ale mogą w znaczący sposób wpłynąć na główne cele. Gra posiada kilka różnych zakończeń, wszystko zależy od tego, co zrobimy w trakcie zabawy.
Produkt MindLink będzie oferować wielkie bitwy z udziałem armii przekraczających liczebnością 20000 jednostek (piechota, kawaleria, potwory i magicy), wszystko w pełnym trójwymiarze na olbrzymich terenach (4 kilometry kwadratowe). W grze zawarto ponadto możliwość kontrolowania posiłków, znajdujących się daleko od linii frontu i w miarę potrzeb, włączania ich do walki, wykonane z olbrzymim rozmachem oblężenia miast i zamków, a także swobodne uzbrojenie jednostek w ponad 50 rodzajów broni. Ale to jeszcze nie wszystko. Każda jednostka w grze opisana będzie współczynnikami charakterystycznymi dla gier RPG, co w znaczący sposób wpłynie na ich zachowanie na polu bitwy, ponadto wojsko zdobywać będą z kolejnymi misjami doświadczenie, które przełoży się na jego umiejętności w walce.
Nie wiadomo jeszcze kiedy gra miałaby się ukazać. Na razie Mindlink udostępnił kilka screenshotów oraz film prezentujący możliwości programu. Więcej informacji na temat Telladar Chronicles: Decline znajdziecie na oficjalnej stronie i w naszej Encyklopedii Gier.