autor: Krzysztof Bartnik
Technologia znana z F.E.A.R. wesprze nową strzelankę FPS na konsole?
Redaktorzy zachodniego serwisu EuroGamer spotkali się ostatnio z Kevinem Stephensem, ważną osobistością w studiu developerskim Monolith Productions. Podczas spotkania, w sprytny sposób udało im się wyciągnąć informację o tym, że zespół pracuje nad nową produkcją dedykowaną posiadaczom konsol nowej generacji, która wykorzysta technologię używanej w zbliżającej się wielkimi krokami strzelance pierwszoosobowej, pt. F.E.A.R.
Redaktorzy zachodniego serwisu EuroGamer spotkali się ostatnio z Kevinem Stephensem, ważną osobistością w studiu developerskim Monolith Productions. Podczas spotkania, w sprytny sposób udało im się wyciągnąć informację o tym, że zespół pracuje nad nową produkcją dedykowaną posiadaczom konsol nowej generacji, która wykorzysta technologię używanej w zbliżającej się wielkimi krokami strzelance pierwszoosobowej, pt. F.E.A.R.
Na jedno z wielu pytań, Kevin Stephens odpowiedział, że Monolith dysponuje silnikiem opartym o F.E.A.R., jaki z powodzeniem pracuje na konsolach nowej generacji. Dodał też, że omawiana firma podzielona jest na kilka mniejszych zespołów, przygotowujących aktualnie ciekawy projekt „growy”, który jeszcze nie został ujawniony, ale ma zostać zapowiedziany w niedalekiej przyszłości.
Ciężko dokładnie powiedzieć, jak będzie wyglądała nowa produkcja. Na specjalnej podstronie z ofertami pracy można znaleźć informację o poszukiwaniu pracowników do zespołu developerskiego, „obeznanych z architekturą i specyfiką konsol: Xbox, PlayStation i/lub GameCube”. Nie sposób również ominąć preferowanego doświadczenia - poszukiwane są osoby, jakie przygotowały już kiedyś pierwszoosobową grę akcji z elementami przygodowymi („1st-person action-adventure games” ).
Zobaczymy, co „wykluje” się z tych zapowiedzi...
Z kolei premierę F.E.A.R. zapowiedziano na obecny rok, ze wskazaniem na jego połowę.