autor: Maciej Myrcha
Technologia amBX w Broken Sword: The Angel of Death
Przedstawiciele firmy Philips poinformowali o podpisaniu porozumienia z korporacją THQ, którego owocem będzie zaimplementowanie w grze przygodowej Broken Sword: The Angel of Death technologii amBX.
Przedstawiciele firmy Philips poinformowali o podpisaniu porozumienia z korporacją THQ, którego owocem będzie zaimplementowanie w grze przygodowej Broken Sword: The Angel of Death technologii amBX. O Ambient Intelligent Environment (czyli właśnie amBX) pisaliśmy w listopadzie zeszłego roku - jest to w wielkim uproszczeniu mówiąc zintegrowanie elementów otoczenia z akcją przedstawioną na ekranie, dzięki czemu mamy jeszcze bardziej „wczuć” się w akcję.
Jak na razie, nie wiadomo w jaki sposób amBX wzmocni nasze doznania podczas rozgrywki w Broken Sword: The Angel of Death, ale sterowanie dźwiękiem, światłem, a nawet powietrzem (ciepło, zimno) brzmi dość interesująco. Podejrzewam jednak, iż zestaw „aktywnych” mebli, który pozwalać będzie na wykorzystanie pełnego potencjału amBX, do najtańszych należeć nie będzie. No, chyba, że do tego użyć będzie można zwykłego wiatraczka i lampki nocnej :)
Więcej informacji o Broken Sword: The Angel of Death znaleźć możecie na lamach naszego serwisu.