autor: Zuzanna Domeradzka
Twórca rozwiewa wątpliwości: Silent Hill 2 ma wyglądać tak jak na trailerze
Jeżeli mieliście wątpliwości co do pięknego zwiastuna Silent Hill 2, jeden z twórców remake’u właśnie je rozwiał. Gra „ma właśnie tak wyglądać”.
Parę dni temu oficjalnie zapowiedziano remake kultowego horroru z 2001 roku, Silent Hill 2, nad którym pracuje polskie studio Bloober Team. Pokazano również trailer (poniżej), który u wielu fanów wzbudził pewne wątpliwości. Tak dobrze wyglądający zwiastun nie dla każdego mógł sprawiać wrażenie czegoś stworzonego na silniku gry.
Z wyjaśnieniami przybył jednak jeden z twórców remake’u, Tomasz Gawlikowski, który na swoim koncie na Twitterze napisał:
Ludzie pytają, czy najnowszy zwiastun Silent Hill 2 to CGI. Nie, było to na silniku Unreal Engine 5. Gra ma właśnie tak wyglądać.
Warto zwrócić uwagę na słowa „ma wyglądać” (ang. „meant to look like”). Biorąc pod uwagę potencjalnie odległą premierę, z czym wiąże się to, że twórcy zapewne jeszcze nie wzięli się na poważnie za optymalizację gry, trzeba liczyć się z ewentualnością, że finalnie remake Silent Hill 2 nie będzie aż tak ładny.
Tym niemniej nie powinny dziwić wysokie wymagania sprzętowe tytułu na PC, które pojawiły się niedawno na karcie gry na Steamie. Możecie je sprawdzić w tej wiadomości. Zgodnie z tym, co napisałam wyżej, można oczekiwać, że do premiery jeszcze zajdą w nich zmiany.
Jak na razie nie podano żadnego, nawet przybliżonego terminu premiery remake’u Silent Hill 2. Wiemy jednak, że gra w pierwszej kolejności wyjdzie na PC-ty oraz PlayStation 5.
Poza Silent Hill 2 na ostatnim pokazie Konami zapowiedziano trzy nowe gry z tej serii: Silent Hill F, Townfall oraz Ascension. Znamy termin premiery jedynie ostatniej z tych produkcji: ma to być 2023 rok.