Steam Workshop - newsy i ciekawostki
Twórcy Cities: Skylines 2 tłumaczą się z optymalizacji; kwestia modów podzieliła fanów
Jakub Błażewicz, 16 października 2023, 18:11
Cities: Skylines 2 może zawieść graczy optymalizacją, a i sposób rozwiązania kwestii modów rozczarował część fanów.
Gracze czekali dekadę na tę mapę w CSGO, w końcu ją otrzymali
Miriam Moszczyńska, 9 sierpnia 2022, 10:28
Prace nad odświeżoną wersją mapy Tuscan do CSGO wreszcie zostały ukończone. Twórcy udostępnili swój projekt w Warsztacie Steam, gdzie możecie testować remake legendarnej areny.
Phoenix Point z nową edycją i modami, ale bez dalszego rozwoju
Adrian Werner, 22 lipca 2022, 12:51
Phoenix Point otrzymał nową edycję i wsparcie dla Steam Workshop. Niestety ogłoszono również koniec dalszego rozwoju gry.
Inwazja obcych w Civ 6, mod łączy grę z XCOM
Miriam Moszczyńska, 5 lipca 2022, 12:46
Civilization 6 co prawda posiada jednostki kosmitów, jednak graczom wciąż mało. Mod Ethereal Invasion sprawia, że naszą cywilizację unicestwić może UFO oraz pozaziemscy nieprzyjaciele.
Zniszcz dom Harry'ego Pottera w Teardown. Gra ma świetne mody
Adrian Werner, 22 kwietnia 2022, 12:28
Teardown otrzymało ciekawy mod, pozwalający rozwalić na kawałki dom Harry'ego Pottera. To jedna z wielu godnych zainteresowania modyfikacji do tej gry.
Gracze naprawiają Total War: Warhammer 3; kilkaset modów zalało Steam
Adrian Werner, 7 kwietnia 2022, 11:21
Dwa dni wystarczyły, aby w Warsztacie Steam pojawiło się prawie 600 modów do strategii Total War: Warhammer 3.
Gothic i Gothic 2 z oficjalnym wsparciem Warsztatu Steam
Hubert Śledziewski, 31 marca 2022, 19:28
Ponad dwie dekady po premierze Gothic i Gothic 2 otrzymają oficjalne wsparcie Warsztatu Steam. THQ Nordic chce w ten sposób docenić społeczność moderską i zapewnić jej narzędzia do łatwiejszego tworzenia nowych treści.
Gothic 2 w CS:GO - twórca przeniósł Khorinis do FPS-a Valve
Michał Ciężadlik, 19 kwietnia 2021, 12:10
Kolejny przykład kreatywności społeczności CS:GO pokazany za pomocą Warsztatu Steam. Jeden z moderów stworzył mapę, która odtwarza portową dzielnicę miasta Khorinis z Gothica 2.
Terraria w końcu ze wsparciem Warsztatu Steam w patchu 1.4.2
Jakub Błażewicz, 29 marca 2021, 18:10
Studio Re-Logic dodało dawno obiecane wsparcie funkcji Steam Workshop dla gry Terraria na PC. Od teraz gracze mogą pobierać pakiety tekstur, dźwięku etc. z platformy firmy Valve lub z poziomu gry.
Teardown odżywa po dodaniu wsparcia dla Steam Workshop
Miłosz Szubert, 5 marca 2021, 13:55
Teardown wciąż cieszy się uznaniem wśród użytkowników Steama. Aż 91% z przeszło 1000 opinii na temat produkcji studia Tuxedo Labs umieszczonych na tej platformie w przeciągu ostatnich 30 dni jest pozytywnych. Sporą zasługę w osiągnięciu tego wyniku miało wczorajsze otwarcie się tytułu na Steam Workshop.
House Flipper ze Steam Workshop i narzędziami moderskimi
Adrian Werner, 18 grudnia 2020, 09:28
House Flipper, czyli polski symulator budowlańca, doczekał się wsparcia dla Steam Workshop oraz narzędzi pozwalających na dodawanie nowych przedmiotów do gry.
Terraria doczeka się wsparcia dla Steam Workshop
Bartosz Krawcewicz, 28 listopada 2020, 10:32
Studio Re-Logic poinformowało, że pecetowa wersja gry Terraria zostanie wkrótce uzupełniona o wsparcie dla usługi Steam Workshop.
X4 Foundations - patch 2.00 wprowadza wyczekiwane zmiany i nowości
Adrian Werner, 27 lutego 2019, 13:12
Ukazał się patch 2.00 do X4: Foundations. Wprowadza on do tego kosmicznego symulatora wiele nowości, w tym opcję posiadania własnej stoczni oraz wsparcie dla Steam Workshop.
Wsparcie dla Steam Workshop w Two Point Hospital, nowe gogle VR od HP i inne wieści
Miłosz Szubert, 7 lutego 2019, 16:05
Dziś piszemy o dodaniu wsparcia dla Steam Workshop w Two Point Hospital, nowych goglach VR od HP oraz sześciu grach, które zapowie Daedalic Entertainment w najbliższych tygodniach. Witajcie w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.
Total War: Warhammer II - wsparcie dla modów od jutra
Miłosz Szubert, 4 października 2017, 10:00
Studio Creative Assembly ogłosiło, że od jutra gra Total War: Warhammer II otrzyma oficjalne wsparcie dla modów tworzonych przez społeczność. Prace graczy będą rozprowadzane za pośrednictwem Steam Workshop.
Wieści ze świata (Sea of Thieves, Dawn of War III, Wild West Online) 31/08/2017
Krzysztof Sobiepan, 31 sierpnia 2017, 11:58
Dziś piszemy o zaskakująco elastycznych opcjach graficznych w Sea of Thieves, wprowadzeniu ułatwień dla moderów w Warhammer 40,000: Dawn of War III (obsługa Warsztatu Steam) oraz o terminie zamkniętej alfy Wild West Online i kontrowersjach wokół tej gry, związanych z angażem w produkcję Siergieja Titova. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Wieści ze świata (FIFA 17, Diablo III, RiME, Company of Heroes) 2/6/2017
Krzysztof Sobiepan, 2 czerwca 2017, 12:00
Dziś piszemy o darmowym weekendzie z FIFA 17 na Xboksie One, fabularyzowanym zwiastunie nekromanty w Diablo III, usunięciu Denuvo z RiME oraz dodaniu funkcji Warsztatu Steam do Company of Heroes. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Darkest Dungeon ze wsparciem dla Steam Workshop; The Crimson Court najwcześniej pod koniec maja
Miłosz Szubert, 8 kwietnia 2017, 10:06
Popularne turowe RPG od studia Red Hook, Darkest Dungeon, doczekało się wsparcia dla Steam Workshop. Ponadto twórcy zdradzili nieco szczegółów na temat nadchodzącego dodatku do gry – The Crimson Court.
Civilization VI - integracja ze Steam Workshop i oficjalne wsparcie dla modów wciąż w drodze
Krystian Pieniążek, 27 stycznia 2017, 14:49
Od premiery Sid Meier's Civilization VI minęło już kilka długich miesięcy. Choć na ten moment produkcja nie doczekała się oficjalnego wsparcia dla modów ani też nie została zintegrowana ze Steam Workshop, studio Firaxis Games po raz kolejny potwierdziło, że wciąż trwają prace nad tymi funkcjami.
Wieści ze świata (Watch Dogs 2, StarCraft II, Rocket League, Saints Row IV, Bandai Namco) 23/11/2016
Krzysztof Mysiak, 23 listopada 2016, 15:08
Dziś piszemy o stopniowym włączaniu funkcji sieciowych (seamless multiplayer) w Watch Dogs 2, debiucie trzeciej części DLC Nova Covert Ops i patcha 3.8 do StarCraft II, wsparciu dla modów przez Steam Workshop w grach Rocket League i Saints Row IV oraz o rejestracji pięciu nowych znaków towarowych przez Bandai Namco. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
American Truck Simulator i Euro Truck Simulator 2 wkrótce ze wsparciem dla Steam Workshop
Kamil Zwijacz, 25 lutego 2016, 19:25
Popularne symulatory American Truck Simulator i Euro Truck Simulator 2 od studia SCS Software wkrótce doczekają się wsparcia dla Steam Workshop. Obecnie trwają zamknięte testy nadchodzącej nowinki, która zostanie udostępniona publicznie w przeciągu kilku najbliższych tygodni.
Euro Truck Simulator 2 z pełną wersją narzędzi moderskich
Jakub Błażewicz, 28 grudnia 2015, 11:35
Studio SCS Software udostępniło narzędzia moderskie SCS Blender Tools w wersji 1.0 dla gry Euro Truck Simulator 2. Ponadto zapowiedziano też wprowadzenie wsparcia dla Steam Workshop.
Wieści ze świata (Shardlight, Sonic Lost World, This War of Mine, Team Fortress 2) 7/10/2015
Krzysztof Mysiak, 7 października 2015, 12:45
Dziś piszemy m.in. o wydaniu Sonic Lost World na PC, aktualizacjach do gier This War of Mine i Team Fortress 2 oraz zapowiedzi Shardlight (nowej przygodówki studia Wadjet Eye Games). Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
DayZ otrzyma tryb singleplayer oraz możliwość tworzenia serwerów
Łukasz Szliselman, 17 czerwca 2015, 11:53
DayZ doczeka się trybu singleplayer oraz możliwości tworzenia własnych serwerów. W przyszłości gra ma wykorzystywać funkcjonalność Steam Workshop, by ułatwić jej modyfikowanie. DayZ ma wejść w fazę beta przed końcem roku.
Wieści ze świata (Team Fortress 2, Forza Horizon 2, Pillars of Eternity) 3/6/15
Patryk Greniuk, 3 czerwca 2015, 11:33
Dziś piszemy m.in. o usłudze Maps Workshop dla gry Team Fortress 2, otwartej becie Dirty Bomb, nowej paczce samochodów do Forzy Horizon 2 oraz najnowszym patchu do Pillars of Eternity. Witajcie w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.
Koniec z płatnymi modami na Steamie
Kamil Zwijacz, 28 kwietnia 2015, 08:55
Wprowadzony w zeszłym tygodniu kontrowersyjny pomysł Valve związany z możliwością sprzedawania modów na Steamie przechodzi do historii. Firma Valve poinformowała bowiem, że wycofuje nowe rozwiązanie ze Steam Workshop.
Valve zrezygnuje z płatnych modów, jeżeli pomysł się nie sprawdzi
Kamil Zwijacz, 26 kwietnia 2015, 10:43
Gabe Newell, szef firmy Valve, odpowiedział na pytania użytkowników forum Reddit, dotyczące niedawno wprowadzonej możliwości sprzedawania modów w Steam Workshop. Stwierdził m.in., że uważa ten pomysł za dobry, ale jeżeli nie sprawdzi się w praktyce, to zostanie wyrzucony ze Steama.
Twórcy DayZ i Garry’s Mod twierdzą, że płatne mody na Steamie to dobry pomysł
Kamil Zwijacz, 25 kwietnia 2015, 10:20
Garry Newman, twórca Garry’s Mod, a także Dean Hall, odpowiedzialny za DayZ, zabrali głos w sprawie wprowadzenia możliwości pobierania pieniędzy za tworzone mody, które udostępniane są w usłudze Steam Workshop. Pomimo wad, nowy pomysł Valve jest dobrym posunięciem, który może wyjść wszystkim na dobre.
Valve umożliwia sprzedaż modów za prawdziwe pieniądze
Patryk Greniuk, 24 kwietnia 2015, 09:42
Najnowsza aktualizacja platformy Steam wprowadza możliwość pobierania pieniędzy za tworzone mody. Dostępne jest to obecnie jedynie w stosunku do The Elder Scrolls V: Skyrim, jednak lista wspieranych gier ma zostać rozszerzona w najbliższych tygodniach. Twórca przy udostępnianiu moda może wybrać rodzaj dystrybucji: za darmo, "płać ile chcesz, ale nie mniej niż" lub ustalić konkretną cenę.
Wieści ze świata (Rock Band 4, Journey, Alan Wake) 22/4/15
Patryk Greniuk, 22 kwietnia 2015, 13:24
Dziś piszemy m.in. o współpracy Mad Catz z Harmonix przy Rock Band 4, nietypowym wydaniu ścieżki dźwiękowej z Journey oraz możliwej reedycji gry Alan Wake na Xbox One. Witajcie w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.
Steam Workshop z ponad 57 milionami dolarów przychodu
Marcin Skierski, 29 stycznia 2015, 13:05
Z najnowszych informacji firmy Valve wynika, że osoby tworzące zawartość do gier w ramach usługi Steam Workshop zarobiły już łącznie 57 milionów dolarów. Przypominamy, że Steam Workshop ruszył w 2011 roku.
Gabe Newell jako NPC w Dota 2?
Janusz Guzowski, 6 stycznia 2015, 13:26
Jeden z użytkowników serwisu Steam Workshop stworzył model postaci sprzedawcy do gry Dota 2 wzorowany na prezesie firmy Valve, Gabie Newellu. Jeśli projekt zostanie zaaprobowany przez społeczność graczy, zastąpi on dotychczasową grafikę podczas nadchodzącego festiwalu New Bloom.
Source 2 w Dota 2 - czy Valve dyskretnie wypuściło nowy silnik?!
Łukasz Szliselman, 7 sierpnia 2014, 13:47
Dota 2 otrzymała nowy zestaw narzędzi modderskich, najwyraźniej oparty na silniku Source 2. Wiele wskazuje na to, że od ostatniej aktualizacji cały edytor został napisany przy użyciu długo wyczekiwanej technologii studia Valve.
Sid Meier's Civilization V – ciekawy mod wprowadza nację znaną z… Papers, Please
Adam Zechenter, 13 lutego 2014, 12:35
Sid Meier's Civilization V to jedna z tych gier, które, dzięki Warsztatowi dostępnemu na Steamie, posiadają bazę łatwo dostępnych modyfikacji, tworzonych przez fanów. Jedną z ciekawszych ostatnio opublikowanych jest Glory to Arstotzka!, czyli dodatek wprowadzający do Civilization V państwo znane z popularnej produkcji niezależnej Papers, Please.
Just Cause 2 Multiplayer - dziś debiut wyczekiwanej modyfikacji
Kamil Zwijacz, 16 grudnia 2013, 12:16
Dziś wieczorem nastąpi premiera Just Cause 2 Multiplayer - modyfikacji do sandboksa akcji z 2010 roku. Tytuł zostanie udostępniony w sklepie Steam posiadaczom podstawowej wersji gry.
Team Fortress 2 z aktualizacją przygotowaną przez fanów: Robotic Boogaloo
Szymon Liebert, 20 maja 2013, 11:30
Robotic Boogaloo to aktualizacja do Team Fortress 2, którą w całości przygotowali fani gry. Co więcej, autorzy tego zestawu 57 przedmiotów otrzymają pieniądze z jego sprzedaży. To kolejny pomysł firmy Valve na to, jak docenić i wykorzystać zaangażowanie społeczności graczy.
Valve zapowiedział Greenlight – sami zdecydujemy, jakie gry trafią na Steama
Szymon Liebert, 10 lipca 2012, 13:34
Valve pozwoli graczom zdecydować, jakie gry powinny trafić na Steama. Stanie się tak za sprawą platformy Greenlight, która wystartuje pod koniec sierpnia i pozwoli deweloperom zabiegać o uwagę oraz poparcie społeczności.
Dota 2 w formacie free-to-play oraz z usługą Dota Store
Grzegorz Ferenc, 1 czerwca 2012, 14:30
Studio Valve poinformowało, że nadchodząca gra Dota 2 będzie darmowa i ma zawierać usługę Dota Store, czyli oparty na platformie Steam Workshop sklep z przedmiotami.Tym samym Valve podąży drogą wytyczoną przez studio Riot Games i League of Legends.