DFC Intelligence - newsy i ciekawostki

Według analityków Nintendo Switch sprzeda się trzy razy lepiej niż Wii U
Adrian Werner, 22 stycznia 2017, 12:12
Według analityków DFC Intelligence konsola Nintendo Switch sprzeda się w 40 mln egzemplarzy do końca 2020 roku. Tym samym ma więc sobie poradzić na rynku trzykrotnie lepiej niż Wii U.

Gry pecetowe przyniosą w 2020 roku 42 mld dolarów
Adrian Werner, 3 sierpnia 2016, 13:08
Firma DFC Intelligence opublikowała analizę pecetowego rynku gier i prognozę jego rozwoju do 2020 roku. W skrócie – jest dobrze, a będzie jeszcze lepiej. Przychody rosną w dobrym tempie (głównie dzięki Chinom), komputerowa dystrybucja pudełkowa jest wciąż spychana na margines, a Windows 10 nie oddziałowuje na rynek PC ani dobrze, ani źle.

Prognoza na 2019 rok – rynek gier wart ponad 100 mld USD, PC czołową platformą
Krzysztof Mysiak, 16 marca 2016, 11:46
Firma analityczna DFC Intelligence podzieliła się prognozą na najbliższe lata. Napędzany przez PC, rynek gier ma osiągnąć wartość przekraczającą 100 miliardów dolarów do 2019 roku. Motorem tego wzrostu będą jakoby e-sport i wirtualna rzeczywistość.

Rynek gier osiągnie wartość 100 mld dolarów w 2019 roku
Krzysztof Mysiak, 22 października 2014, 11:53
Pod koniec czerwca firma DFC Intelligence donosiła, że wartość rynku gier osiągnie 100 mld dolarów w 2018 roku. Niedawno analitycy musieli zrewidować ten pogląd – biorąc pod uwagę utratę przez konsole casualowej klienteli na rzecz urządzeń mobilnych, uznano, że wspomniana kwota zostanie przekroczona w 2019 roku.

92% gier sprzedanych w 2013 roku na PC stanowią tytuły cyfrowe
Krzysztof Nieradko, 18 sierpnia 2014, 15:35
Z najnowszych statystyk przeprowadzonych przez analityków z grupy DFC Intelligence wynika, że aż 92 procent sprzedanych w zeszłym roku gier na całym świecie dystrybuowanych było za pomocą drogi elektronicznej. Czyżby pudełka już wkrótce miały odejść do lamusa?

Globalny rynek gier PC przewyższa sektor konsolowy
Bartosz Woldański, 26 kwietnia 2014, 17:30
Analitycy firmy DFC Intelligence doszli do wniosku, że w skali światowej rynek gier pecetowych obecnie przerasta sektor tytułów konsolowych – przynajmniej pod względem przychodów. Chociaż zauważyli, że różnica może zmniejszyć się ze względu na obecne już w sprzedaży urządzenia nowej generacji firm Microsoft i Sony, które znajdują z miesiąca na miesiąc coraz więcej użytkowników.

Rynek gier będzie wart 70 miliardów dolarów w 2017 roku, pecety najważniejsze – przewidywania analityków
Szymon Liebert, 10 czerwca 2012, 15:19
Analitycy z DFC Intelligence twierdzą, że rynek gier rozrośnie się do 70 miliardów dolarów w 2017 roku. Zdaniem firmy najważniejszą platformą będzie pecet, który wygeneruje więcej pieniędzy niż konsole, czy urządzenia mobilne.
Dystrybucja elektroniczna przebije sprzedaż pudełkowych wersji gier w 2013 roku
Marek Oramus, 8 września 2011, 12:21
Jak wynika z opracowanej przez firmę DFC Intelligence prognozy dotyczącej branży wirtualnej rozrywki, już w 2013 roku wartość rynku dystrybucji elektronicznej przekroczy sprzedaż gier w wersji pudełkowej.
Rynek gier online na pecetach i konsolach podwoi obroty w najbliższych latach
Szymon Liebert, 25 czerwca 2011, 13:22
Firma DFC Intelligence wypuściła raport dotyczący rynku pecetowych i konsolowych gier online. Zdaniem analityków, segment rozrośnie się w najbliższych latach do olbrzymich rozmiarów i w 2016 roku będzie wart 29 miliardów dolarów. Wszystko za sprawą coraz częstszych subskrypcji, reklam sieciowych i produktów sprzedawanych w dystrybucji cyfrowej.