Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 września 2009, 19:20

autor: Filip Grabski

Szczegóły pierwszego DLC do Batman: Arkham Asylum

Będący najprzyjemniejszą (póki co) niespodzianką roku, świetnie oceniany (u nas 5 gwiazdek od chłopaków z tvgry.pl, bardzo wysokie średnie ocen na Zachodzie) Batman: Arkham Asylum doczeka się przynajmniej dwóch rozszerzeń typu DLC. Wiemy już, co znajdzie się w pierwszym z nich.

Będący najprzyjemniejszą (póki co) niespodzianką roku, świetnie oceniany (u nas 5 gwiazdek od chłopaków z tvgry.pl, bardzo wysokie średnie ocen na Zachodzie) Batman: Arkham Asylum doczeka się przynajmniej dwóch rozszerzeń typu DLC. Wiemy już, co znajdzie się w pierwszym z nich.

Dokładnie na jeden dzień przed oficjalną polską premierą pecetowej wersji gry, czyli 17 września, wszyscy zauroczeni nowym wirtualnym wizerunkiem Człowieka Nietoperza będą mogli pobrać dodatek nazwany Insane Night. Będzie to zestaw dwóch nowych map do trybu Challenge, na których przyjdzie nam przetestować dzikie, akrobatyczne umiejętności Batmana. Plansza pierwsza została zatytułowana Totally Insane i pozwoli graczom czerpać dużo radości z obserwowania systemu Free Flow Combat w akcji. Innymi słowy – sam jeden biedny Batman kontra napływające fale oponentów chcących wyrazić swoją niechęć do naszego protagonisty. Mapa numer dwa zaś to poziom ochrzczony mianem Nocturnal Hunter – tutaj prym wiedzie batmańska technika pozostawania niewidzialnym drapieżnikiem po cichu pozbywającym się wszelkiego chodzącego po Arkham plugastwa.

Przypominamy, że zarówno opisane wyżej DLC, jak i zapowiedziane na 24 września Prey in the Darkness będą zupełnie darmowe i dostępne nie tylko dla posiadaczy PlayStation 3 i Xboksa 360, ale także dla pececiarzy. A do premiery Batman: Arkham Asylum na PC już tylko chwilka.

Szczegóły pierwszego DLC do Batman: Arkham Asylum - ilustracja #1
Idąc obok siebie przez drzwi na pewno nie przejdą.

 

Filip Grabski

Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Od 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej