autor: Rafał Skierski
Szczegóły na temat dema Unreal Tournament III
Wczoraj informowaliśmy Was o tym, że grywalna wersja Unreal Tournament III dla pecetów powinna pojawić się już w piątek (czyli jutro). Twórcy postanowili uchylić rąbka tajemnicy na temat tego, co znajdziemy w demie.
Wczoraj informowaliśmy Was o tym, że grywalna wersja Unreal Tournament III dla pecetów powinna pojawić się już w piątek (czyli jutro). Twórcy postanowili uchylić rąbka tajemnicy na temat tego, co znajdziemy w demie.
Spodziewać możemy się możliwości przetestowania trzech map oraz dwóch (z sześciu dostępnych w pełnej wersji) trybów rozgrywki – Deathmatch oraz Vehicle Capture the Flag. Wstępnie planowano również udostępnienie opcji Warfare (to nowość w skali serii), jednak w końcu z niej zrezygnowano.
Jakich mapek możemy się oczekiwać? HeatRay rzuci nas w „zniszczone, zurbanizowane środowisko” , natomiast ShangriLa pozwoli nam pobiegać wśród klasycznych, azjatyckich budynków (zapewne to ten sam level, który możecie oglądać na powyższym screenie). Wspomniane przed chwilą poziomy będą dostępne w trybie Deathmatch, natomiast trzeci – Suspense – sprawdzić będziemy mogli w Vehicle Capture the Flag. Tę mapę można z kolei (według autorów) opisać jako „jeden wielki most z dwoma drużynami na jego przeciwległych końcach”.
Czekamy więc. Premiera pełnej wersji zaplanowana jest w Europie na 9 listopada. Jeśli jesteście zainteresowani UT III, polecamy również zapoznanie się z naszą majową zapowiedzią.