Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 kwietnia 2010, 13:10

autor: Piotr Doroń

Szczegółowo o nowych trybach multiplayer w Halo: Reach

Studio Bungie ujawniło szczegóły na temat czterech nowych trybów rozgrywki wieloosobowej, które zostaną zawarte w Halo: Reach – najnowszej odsłonie popularnej serii strzelanin FPP. Informację uzupełnia ekskluzywny materiał video opublikowany na łamach serwisu GameTrailers.com.

Studio Bungie ujawniło dodatkowe szczegóły na temat czterech nowych trybów rozgrywki wieloosobowej, które zostaną zawarte w Halo: Reach – najnowszej odsłonie popularnej serii strzelanin FPP. Informację uzupełnia ekskluzywny materiał video opublikowany na łamach serwisu GameTrailers.com.

Szczegółowo o nowych trybach multiplayer w Halo: Reach - ilustracja #1

Headhunter

Wortal 1UP.com donosi, że w Halo: Reach, oprócz tradycyjnych opcji Slayer, Capture the Flag oraz King of the Hill, zawarte zostaną cztery zupełnie nowe tryby multiplayer. Projektant Bungie Derek Carroll, który pokusił się o ich szerszy opis, jest przekonany, że zostaną ciepło przyjęte przez wszystkich fanów marki.

Pierwszą z nowych opcji zabawy jest rozrywkowy Headhunter. Zabawa będzie tu polegać na kolekcjonowaniu czaszek poległych przeciwników oraz magazynowaniu ich w specjalnym składzie. W przypadku, gdy w trakcie transportu zostaniemy zastrzeleni przez rywala, będzie on w stanie przejąć wszystkie przenoszone przez nas wojenne znaleziska.

Szczegółowo o nowych trybach multiplayer w Halo: Reach - ilustracja #2

Stockpile

Z kolei w Stockpile głównym zadaniem graczy podzielonych na dwie drużyny będzie zebranie czterech flag, wygenerowanych w losowych miejscach danej mapy oraz dostarczenie ich do bazy. Otrzymanie punktów będzie w pełni uzależnione od tego, czy drużyna broniąca flag będzie w stanie utrzymać je przez z góry określony czas.

Rozgrywkę w innym stylu oferować będzie Generator Defense. Gracze po raz kolejni zostaną podzieleni na drużyny, lecz w tym konkretnym przypadku będą to trzyosobowe ekipy Spartanów oraz Elite’ów. Wezmą one udział w dwurundowym starciu, w trakcie którego jedna ze stron będzie miała za zadanie likwidację trzech generatorów, w czasie gdy druga będzie się starała do tego nie dopuścić.

Szczegółowo o nowych trybach multiplayer w Halo: Reach - ilustracja #3

Generator Defense

Najciekawiej z całej czwórki przedstawia jednak Invasion. Będzie to zdecydowanie najbardziej rozbudowany tryb rozgrywki wieloosobowej. W jego ramach do rywalizacji przystąpią sześcioosobowe teamy, które otrzymają do dyspozycji sporą liczbę zróżnicowanych pojazdów oraz szereg zadań do wykonania. Invasion będzie można przetestować wyłącznie na mapie Boneyard (największej z dostępnych).

Ostatni z wymienionych trybów możecie sprawdzić w akcji za sprawą ostatniego wydania magazynu GameTrailers TV.

Jednocześnie przypominamy, że już 3 maja wystartują oficjalne beta-testy trybu wieloosobowego Halo: Reach. Bungie umożliwi za ich sprawą przetestowanie czterech map multiplayer. Pełna wersja dzieła zadebiutuje w drugiej połowie bieżącego roku.

Szczegółowo o nowych trybach multiplayer w Halo: Reach - ilustracja #4

Porównanie szczegółowości grafiki w poszczególnych odsłonach serii Halo na przykładzie jednego z karabinów.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej