Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 kwietnia 2007, 09:37

autor: Piotr Doroń

Szczegółowe informacje o Annex - nowym trybie rozgrywki wieloosobowej Gears of War

Przed kilkoma dniami firma Epic Games przedstawiła nam pierwsze informacje odnośnie kolejnej aktualizacji przeznaczonej dla gry Gears of War. Najciekawszym spośród opisanych wtedy dodatków był z pewnością nowy tryb rozgrywki, noszący nazwę Annex. Dzisiaj wiemy już więcej na jego temat.

Przed kilkoma dniami firma Epic Games przedstawiła nam pierwsze informacje odnośnie kolejnej aktualizacji przeznaczonej dla gry Gears of War. Najciekawszym spośród opisanych wtedy dodatków był z pewnością nowy tryb rozgrywki, noszący nazwę Annex. Dzisiaj wiemy już więcej na jego temat.

Z poniższymi faktami mogliśmy się zapoznać dzięki oficjalnej stronie internetowej gry Gears of War. Co ciekawe, niedługo potem zostały one zdjęte przez jej administratorów – najprawdopodobniej w związku z interwencją Microsoftu. Przejdźmy jednak do tego, co zdołaliśmy uzyskać.

Zabawę w Annex najłatwiej określić słowami „zdobądź i utrzymaj kluczowe lokacje w celu uzyskania wystarczającej do zwycięstwa liczby punktów”. Każdy budynek lub teren, który będzie trzeba obronić przed przeciwnikiem, pozwoli nam na uzyskanie maksymalnie sześćdziesięciu punktów dzielonych na obie drużyny. Będą one przyznawane za każdą sekundę obrony. W przypadku wyciągnięcia z danej lokacji wszystkich punktów staje się ona „nieczynna”, aktywując jednocześnie kolejną. Kluczowe punkty na mapie znajdziemy w miejscach, w których pojawiają się specjalne rodzaje broni (np. snajperka, wyrzutnia rakiet).

Liczba punktów potrzebna do zwycięstwa ustalana jest przez samych graczy. Musi się jednak mieścić w przedziale od 120 do 480. Respawny, czyli ponowne pojawianie się poległych graczy na polu bitwy, ustalono jako nieograniczone. Będą one jednak przebiegać w 15-sekundowych odstępach, bez znaczenia kiedy dany gracz został zlikwidowany.

Publikacja aktualizacji powinna nastąpić 9 kwietnia. Oprócz trybu Annex doczekamy się również naprawienia wielu uciążliwych błędów trybu multiplayer (tzw. glitchy). Microsoft nie potwierdza jednak informacji na temat daty premiery, dodając jednocześnie, że opis trybu Annex jest jak najbardziej prawidłowy. Czekamy zatem na kolejne wiadomości.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej