autor: Radosław Grabowski
Szaleństwa pt. Halo 2 nie widać końca
Przed niespełna miesiącem informowaliśmy Szanownych Czytelników o coraz lepszych wynikach sprzedaży trójwymiarowej gry akcji, zatytułowanej Halo 2. Teraz rzeczony produkt wzmocnił swój status bestsellera, osiągając kolejny wart uwagi pułap w materii ilości rozprowadzonych kopii.
Przed niespełna miesiącem informowaliśmy Szanownych Czytelników o coraz lepszych wynikach sprzedaży trójwymiarowej gry akcji, zatytułowanej Halo 2. Teraz rzeczony produkt wzmocnił swój status bestsellera, osiągając kolejny wart uwagi pułap w materii ilości rozprowadzonych kopii.
Mianowicie od chwili północnoamerykańskiej premiery (8 listopada 2004) nowego dzieła developerów z firmy Bungie Studios nabywców znalazło już ponad pięć milionów oryginalnych egzemplarzy. Tym samym cała marka Halo (pierwsza część dla PC i Microsoft Xbox oraz naturalnie omawiana „dwójka”) zanotowała około jedenaście milionów sprzedanych pozycji.
Najwyraźniej z powyższymi faktami wiąże się pięćdziesięcioprocentowy wzrost „chodliwości” konsol Xbox w bieżącym tygodniu na obszarze Stanów Zjednoczonych. Dodatkowo sieciowy serwis Xbox Live zapisał blisko trzydzieści milionów godzin multiplayerowych potyczek w świecie H2 od momentu komercyjnego debiutu gry, przy średniej długości jednej sesji rzędu dziewięćdziesięciu minut i niecałym milionie unikalnych użytkowników.