autor: Artur Falkowski
System alchemii w Two Worlds ogłoszony
Gra polskiego studia Reality Pump, Two Worlds, ciągle rozrasta się o nowe rozwiązania. Ostatnio informowaliśmy was o tym, że tryb multiplayer został rozbudowanych do tego stopnia, że można już mówić o produkcji MMO. Dzisiaj udostępniamy kolejne wieści, tym razem dotyczące wprowadzenia nowego elementu do rozgrywki. Jest nim alchemia.
Gra polskiego studia Reality Pump, Two Worlds, ciągle rozrasta się o nowe rozwiązania. Ostatnio informowaliśmy was o tym, że tryb multiplayer został rozbudowanych do tego stopnia, że można już mówić o produkcji MMO. Dzisiaj udostępniamy kolejne wieści, tym razem dotyczące wprowadzenia nowego elementu do rozgrywki. Jest nim alchemia.
Gracze będą mogli eksperymentować ze znalezionymi przedmiotami, napojami, ziołami etc. i mieszać je ze sobą w celu uzyskania ciekawych efektów, począwszy od magicznych eliksirów, poprzez zatrute pułapki i bomby, a na ulepszeniach broni skończywszy.
Nie zawsze będzie wiadomo, co powstanie z połączenia poszczególnych substancji, jednak w razie uzyskania zadowalających rezultatów, gracz otrzyma możliwość nazwania receptury i zapisania jej w swojej alchemicznej księdze. Niektóre przepisy da się zdobyć poprzez wykonywanie zadań, jeszcze inne będzie można kupić w sklepach. Nic nie stanie na przeszkodzie, by uczynić je przedmiotem handlu z innymi graczami.
Chociaż wprowadzenie systemu alchemii nie jest żadną nowością w grach RPG (przypomnijmy sobie choćby Dragon Quest VIII), to z pewnością przyczyni się do dostarczenia grającym w Two Worlds dodatkowych godzin rozrywki spędzonych na poszukiwaniu ingrediencji do swoich magicznych receptur.
Gra ukaże się na komputery PC oraz konsolę Xbox 360. Zainteresowanych tematem odsyłamy na łamy naszej encyklopedii. Zapraszamy również do zapoznania się z zapowiedzią autorstwa Shucka.