autor: Szymon Liebert
Sukces gry Dragon’s Dogma w Japonii – sprzedano ponad 330 tysięcy egzemplarzy
Nowa gra akcji RPG firmy Capcom cieszy się dużym zainteresowaniem w Japonii. Dragon’s Dogma została kupiona w tym kraju 330 tysięcy razy.
Dragon’s Dogma została sprzedana ponad 330 tysięcy razy w Japonii w zaledwie kilka dni obecności na rynku. Dowiedzieliśmy się tego z podsumowań firmy Media Create, które przedstawił serwis Andriasang, śledzący tamtejszy rynek. To dobra informacja dla firmy Capcom, czyli producenta i wydawcy gry, oraz samych graczy. W dzisiejszej recenzji Dragon’s Dogma będę przekonywał, że to jedna z ciekawszych produkcji wydanych na konsolach tej generacji.
Nowa marka firmy Capcom została sprzedana w nakładzie 302 tysięcy egzemplarzy na PlayStation 3 i ponad 29 tysięcy na Xboksie 360. Produkcja wyprzedziła parę innych tytułów wydanych w ostatnim czasie, w tym Mario Tennis Open na 3DS-a. Mocny debiut tytułu dobrze rokuje na przyszłość, chociaż prawdziwym sprawdzianem okażą się wyniki na zachodnich rynkach. Dragon’s Dogma była tworzona także z myślą o graczach z Ameryki i Europy.
W Dragon’s Dogma wcielamy się w śmiałka, który zostaje wybrany przez smoka do walki o losy ludzkości. Podczas zabawy przemierzamy sporych rozmiarów świat i walczymy z potworami. Ciekawe jest to, że akcja przypomina skrzyżowanie Devil May Cry z Shadow of the Colossus – bohaterowie wyprowadzają ciosy błyskawicznie i mogą wspinać się na większych wrogów. Takie pomysły zaowocowały bardzo dobrą grą, o czym przekonacie się z recenzji.
Dragon’s Dogma została wydana w Polsce w ubiegły piątek w wersji na Xboksa 360 oraz PlayStation 3. Grę można kupić za 239,99 zł.