Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 grudnia 2005, 07:40

Stormregion udostępnia grę S.W.I.N.E. za darmo!

Co powiecie na prezent w postaci darmowej, pełnej wersji gry? Taką oto świąteczną niespodziankę przygotowała firma Stormregion, która postanowiła udostępnić wszystkim zainteresowanym produkt o nazwie S.W.I.N.E. (Ś.W.I.N.I.A.).

Co powiecie na prezent w postaci darmowej, pełnej wersji gry? Taką oto świąteczną niespodziankę przygotowała firma Stormregion, która postanowiła udostępnić wszystkim zainteresowanym produkt o nazwie S.W.I.N.E. (Ś.W.I.N.I.A.).

Stormregion udostępnia grę S.W.I.N.E. za darmo! - ilustracja #1

Gra dostępna jest w angielskiej wersji językowej, można ją pobrać za pośrednictwem naszego serwisu. Wszelkie informacje dotyczące instalacji znajdziesz w załączonej dokumentacji.

Stormregion udostępnia grę S.W.I.N.E. za darmo! - ilustracja #2

S.W.I.N.E. to zabawna strategia czasu rzeczywistego, której tematem jest wojna pomiędzy dwoma państwami: świń i królików. 3 sierpnia świńska armia pod przywództwem SteelFanga przekroczyła granicę marchewkowego państwa i zaatakowała jego lubujących pokój mieszkańców. W ciągu zaledwie dwóch tygodni większość terenu tego kraju została zniszczona, a stolica znalazła się pod oblężeniem. W obliczu tej klęski i niemożności przeciwstawienia się wrogowi twarzą w twarz, jedyną nadzieją królików na odparcie najeźdźcy stała się dobrze zorganizowana wojna podjazdowa. Gracze mogą się wcielić, zarówno w dowódcę sił króliczych, jak i świńskich. A następnie w szeregu zajmujących misji (po 15 dla każdej rasy) udowodnić wszystkim swą wartość. Do dyspozycji grających oddano wiele różnorodnych jednostek: czołgi lekkie i ciężkie, pojazdy zwiadowcze, artylerię, wsparcie lotnicze, itp. Gra oferuje trójwymiarową oprawę graficzną, uwzględniającą zmienne warunki atmosferyczne oraz doskonale modelowany teren. Całość została okraszona porcją dobrego humoru.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej