autor: Fajek
Recenzja: Ś.W.I.N.I.A.
Ś.W.I.N.I.A – nieco dziwny tytuł na grę, szczególnie grę strategiczną. Pomimo, iż tytuł wywoływał lekki uśmiech na twarzy, gra zapowiadała się (sądząc po screenach, zapowiedziach autorów) na całkiem solidnego RTS’a. Czy takim też solidnym RTS’em się okazała?
Ś.W.I.N.I.A – nieco dziwny tytuł na grę, szczególnie grę strategiczną. Pomimo, iż tytuł wywoływał lekki uśmiech na twarzy, gra zapowiadała się (sądząc po screenach, zapowiedziach autorów) na całkiem solidnego RTS’a. Czy takim też solidnym RTS’em się okazała?
„W karierze każdego gracza są gry uważane powszechnie za prawdziwe arcydzieła, tzw. kamienie milowe w rozwoju każdego gatunku, a akurat temuż graczowi nieprzypadające do gustu. Są też i takie, które de facto nie wnoszą nic świeżego, nie ma w nich cech rewolucyjnych, ale jednak swym starannym wykonaniem, ogólną koncepcją, przemyśleniem i przede wszystkim grywalnością przyciągają do siebie fanów, w tym i wspomnianego wyżej gracza. Przykładem produkcji, która była niewątpliwym światowym hitem, a nie wywołała u mnie żadnych większych emocji jest Empire Earth.” – Łosiu