Steam przekroczył liczbę 15 milionów użytkowników
Granie na pecetach umiera i stanowi tylko margines prężnie rozwijającego się rynku elektronicznej rozrywki? Chyba nie do końca, o czym zaświadcza poniższa wiadomość, z której wynikać może teza, iż pecetowe zakupy przeniosły się do Sieci.
Czy granie na pecetach umiera i stanowi tylko margines prężnie rozwijającego się rynku elektronicznej rozrywki? Chyba nie do końca, o czym zaświadcza poniższa wiadomość, z której wynikać może teza, iż pecetowe zakupy przeniosły się do Sieci.
Valve z dumą poinformowało o przekroczeniu liczby piętnastu milionów kont zarejestrowanych w usłudze Steam oraz o zwiększeniu sprzedaży o 158% w czasie świąt bożonarodzeniowych w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej.
Miniony rok był dla firmy owocny także pod względem pierwszoligowych tytułów, które pojawiły się w usłudze, na czele z Call of Duty 4, Orange Box i Bioshockiem. Valve informuje również o dodatkowym wsparciu, jakiego udzieli znajdującym się już w katalogu Steama tytułom oraz przedstawia nowy program, który w przyszłości się w nim pojawi – Left 4 Dead.
Deweloperzy otrzymali nowe narzędzie o nazwie Steamworks, które zapewni im większą kontrolę nad udostępnianymi w systemie programami.