Stardock usuwa kolejne błędy z Elemental: War of Magic
Redakcja brytyjskiego PC Gamera, która jako jedna z pierwszych pokusiła się o zdecydowaną krytykę firmy Stardock i jej ostatniego dzieła, czyli turowej strategii fantasy Elemental: War of Magic, oznajmiła, że wraz z wydaną w piątek łatką 1.06 z gry usunięto sporą część najpoważniejszych błędów. Zasugerowała jednocześnie, że gra jest już stabilna i w pełni grywalna.
Redakcja brytyjskiego PC Gamera, która jako jedna z pierwszych pokusiła się o zdecydowaną krytykę firmy Stardock i jej ostatniego dzieła, czyli turowej strategii fantasy Elemental: War of Magic, oznajmiła, że wraz z wydaną w piątek łatką 1.06 z gry usunięto sporą część najpoważniejszych błędów. Zasugerowała jednocześnie, że gra jest już stabilna i w pełni grywalna.
PC Gamer jest zadowolony z faktu, że Stardock poprawia błędy w swojej najnowszej produkcji tak szybko i skutecznie. Ucieszyły ich również przeprosiny Wardella, który zareagował na negatywne przyjęcie gry w sposób bardzo nerwowy. Redaktorzy serwisu nie zmieniają jednak swojego krytycznego zdania na temat „katastrofalnej”, premierowej wersji Elementala (liczba niedoróbek, co można wywnioskować z opisów łatek, była zatrważająca).
Nie zmienia to jednak faktu, że gracze z całego świata w dalszym ciągu raportują zawieszanie się Elementala, kłopoty z interfejsem, a także dźwiękiem i znikającymi surowcami. Należy przy tym obiektywnie zauważyć, że liczba takich zgłoszeń jest zdecydowanie mniejsza niż jeszcze kilka dni temu, a sama produkcja ma swoich fanów.
Kwestią wartą odnotowania jest ponadto fakt, że po instalacji patcha przestają działać stany gier zapisane na wcześniejszych wersjach Elementala. Wszystko wskazuje na to, że jest to związane w dużym stopniu ze sporą ilością zmian wprowadzonych do rozgrywki. Na szczęście w przyszłości, wraz z publikacją kolejnych łatek, takowe problemy nie powinny się już jednak powtórzyć, o czym poinformował dyrektor Stardocka, Brad Wardell.
Elemental: War of Magic zadebiutowało na amerykańskim rynku i w serwisach dystrybucji cyfrowej 24 sierpnia. Prace nad grą trwały trzy lata, a premierę poprzedziły kilkumiesięczne testy. Do tej pory na zrecenzowanie gry zdecydowało się zaledwie parę redakcji (nie oceniając jej przy tym szczególnie wysoko). Większość branżowych mediów czeka zapewne na odpowiedni moment do przeprowadzenia testów. Istnieje możliwość, że debiut łatki 1.06 jest właśnie jednym z nich.