Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 lutego 2013, 11:39

autor: Adrian Werner

Zapowiedziano dodatek Elemental: Fallen Enchantress – Legendary Heroes

Studio Stardock zapowiedziało samodzielne rozszerzenie Elemental: Fallen Enchantress – Legendary Heroes. Wprowadzi ono duże zmiany w systemie werbowania oraz rozwijania Czempionów i zaoferuje wiele nowych zaklęć oraz umiejętności. Odświeżona zostanie również oprawa graficzna.

Legendarni Bohaterowie przybędą do świata Elemental w kwietniu. - Zapowiedziano dodatek Elemental: Fallen Enchantress – Legendary Heroes - wiadomość - 2013-02-06
Legendarni Bohaterowie przybędą do świata Elemental w kwietniu.

Głównym zadaniem wydanej w zeszłym roku turowej strategii Elemental: Fallen Enchantress było zmazanie fatalnego wrażenia pozostawionego przez wcześniejszą odsłonę serii, czyli Elemental: War of Magic. Cel ten udało się zrealizować - Fallen Enchantress zebrało dobre recenzje oraz spotkało się z ciepłym przyjęciem przez fanów. Studio Stardock chce kuć żelazo póki gorące i zapowiedziało właśnie samodzielny dodatek zatytułowany Elemental: Fallen Enchantress – Legendary Heroes.

  1. Elemental – oficjalna strona serii

Premiera rozszerzenia zaplanowana została na kwiecień tego roku. W marcu ruszą zamknięte beta testy, do których dostęp zapewni złożenie zamówienia przedpremierowego. Dodatek wyceniono na 40 dolarów, ale posiadacze Elemental: Fallen Enchantress zapłacą jedynie połowę tej sumy. Ponadto Legendary Heroes otrzymają za darmo wszyscy gracze, którzy kupili Elemental: War of Magic przed listopadem 2010 roku.

Dodatek gruntownie przebuduje system rozwoju bohaterów. - Zapowiedziano dodatek Elemental: Fallen Enchantress – Legendary Heroes - wiadomość - 2013-02-06
Dodatek gruntownie przebuduje system rozwoju bohaterów.

Elemental: Fallen Enchantress – Legendary Heroes zaoferuje kampanię dla pojedynczego gracza. Rozpocznie się ona, gdy bohater imieniem Relias powróci, aby ostrzec królestwa przed nadchodzącym ze wschodu zagrożeniem. Dodatek wprowadzi też do gry wiele nowych elementów. Gruntownie przebudowany zostanie system Czempionów. Nie będziemy już szukali ich po mapach. Teraz sami się do nas zgłoszą, choć to, kto zaoferuje nam swoje usługi zależeć ma od poziomu sławy naszego imperium i stopnia jego rozwoju. Ponadto zamiast losowo przydzielanych cech Czempioni otrzymają oddzielne ich drzewko, dzięki czemu gracze sami zadecydują jak pokierować ich karierą. Pojawi się również opcja werbowania herosów z innych ras niż ludzka.

Zmiany zajdą także w systemie bitew. Grupy wrogów atakujące jedną postać otrzymają specjalne bonusy, co zwiększy znaczenie przewagi liczebnej i uczyni słabe jednostki bardziej przydatnymi. Wprowadzone zostaną również dodatkowe umiejętności dla frakcji oraz wszystkich typów uzbrojenia. Dzięki temu nawet np. zwykły włócznik posiadać ma przynajmniej dwie specjalne zdolności. Nie zabraknie też nowych typów potworów. Wśród nich znajdziemy m.in. odporne na fizyczne ataki Banshee oraz potężne monstrum znane jako Garagox, którego każdy cios odrzuca przeciwników w tył, co utrudnia wykorzystanie przeciwko niemu przewagi liczebnej.

Elemental: Fallen Enchantress – Legendary Heroes zaoferuje również bogaty zestaw nowych zaklęć, takich jak ściana ognia, wysysanie życia z przeciwników dotykiem czy czar przywołujący na pole bitwy maksymalnie osiem szkieletów. Ponadto poprawie ulegnie sporo elementów graficznych, w tym lasy, góry i rzeki. Ulepszone zostaną też systemy oświetlenia oraz animacji.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej