Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 9 lipca 2015, 11:45

autor: Piotr Doroń

Star Wars: Uprising – hack'n'slash w świecie Gwiezdnych wojen na pierwszym gameplayu

We wrześniu dojdzie do premiery Star Wars: Uprising – oczekiwanego mobilnego hack'n'slasha w świecie Gwiezdnych wojen. Studio Kabam, pracujące od pewnego czasu nad grą, udostępniło właśnie pierwsze nagranie z fragmentami rozgrywki.

Studio Kabam, znane m.in. z Fast & Furious: Legacy czy The Hobbit: Kingdoms, opublikowało pierwszy materiał wideo z fragmentami rozgrywki z niedawno zapowiedzianej gry Star Wars: Uprising – RPG-a akcji na licencji Gwiezdnych wojen. Jednocześnie dowiedzieliśmy się, że produkcja zadebiutuje na urządzeniach mobilnych z systemami Android oraz iOS we wrześniu tego roku.

Star Wars: Uprising prezentuje się na udostępnionym materiale bardzo atrakcyjnie (należy przy tym pamiętać, że ukazano na nim grę w wersji alfa) – i to nie tylko pod kątem szaty graficznej, ale też samej mechaniki rozgrywki. Wszystko wskazuje na to, że w nasze ręce trafi swoisty hack’n’slash, ewidentnie inspirowany tuzami gatunku pokroju Diablo III i serii Torchlight.

Przypominam, że gra będzie stanowić fabularny pomost między Powrotem Jedi a Przebudzeniem Mocy J.J. Abramsa. Rebelia wygrała bitwę o Endor, Imperator Palpatine zginął, ale do upadku Imperium jeszcze daleka droga, gdyż wielu ambitnych dowódców pragnie przywrócić mu dawną chwałę. Gracz spróbuje pokrzyżować im plany, odwiedzając w tym celu Anoat, czyli sektor, w którym znajduje się m.in. lodowa planeta Hoth czy kolonia górnicza Burnin Konn. Podczas zabawy odwiedzimy również Miasto w Chmurach.

Hack’n’slashowa rozgrywka – pomijając fakt wykorzystania w grze wielu rozwiązań i schematów typowych dla Gwiezdnych wojen – będzie raczej standardowa. Czas spędzimy na eksplorowaniu kolejnych lokacji, zaliczaniu misji, walce (toczonej przy użyciu blasterów i mieczów świetlnych), zbieraniu lootu oraz wyposażaniu postaci w coraz lepszy ekwipunek. Co ciekawe, wszystko to będziemy mogli robić wspólnie z przyjaciółmi. Pozwoli na to ciekawie zapowiadający się sieciowy tryb kooperacji.

Twórcy obiecują spory wybór ras, klas i umiejętności, tak abyśmy mogli stworzyć wymarzoną postać, a także żyjący świat gry. Wpływ na sytuacje we wszechświecie będą miały m.in. wojny między frakcjami graczy, które ukształtują kierunek rozwoju uniwersum, a tym samym zestaw przygód oraz lokacji, jakie zostaną udostępnione w kolejnych aktualizacjach.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej