Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 29 maja 2010, 16:41

autor: Adrian Werner

Star Wars: The Old Republic - jak wyglądać będzie system kompanów

W ostatnich miesiącach byliśmy regularnie raczeni nowymi porcjami aktualizacji na temat Star Wars: The Old Republic. Ludzie z Bioware ani myślą zwalniać tempa, w jakim nowe informacje wypływają z ich studia. Tym razem dowiedzieliśmy się jak wyglądać będzie sprawa kompanów, czyli kontrolowanych przez komputer postaci, które będą nam towarzyszyły w zabawie.

W ostatnich miesiącach byliśmy regularnie raczeni nowymi porcjami aktualizacji na temat Star Wars: The Old Republic. Ludzie z Bioware ani myślą zwalniać tempa, w jakim nowe informacje wypływają z ich studia. Tym razem dowiedzieliśmy się jak wyglądać będzie sprawa kompanów, czyli kontrolowanych przez komputer postaci, które będą nam towarzyszyły w zabawie.

 

Star Wars: The Old Republic - jak wyglądać będzie system kompanów - ilustracja #1

Qyzen Fess - jeden z kompanów dostępnych w grze.

 

Filmowa saga Gwiezdnych Wojen przyzwyczaiła nas do tego, że bohaterowie rzadko są sami. Han Solo miał Chewbaccę, a Luke biegał z R2-D2. Bioware celuje w stworzenie idealnej gry dla fanów cyklu, nie mogło zatem zabraknąć również tego elementu, zwłaszcza, że w poprzednich grach tego studia nie trudno było o barwnych członków drużyny. Kompani będą nam towarzyszyć w epickich przygodach, ich umiejętności wzmacniać mają nasze zdolności i negować słabości. Co więcej, zaoferowane nam zostaną bogate interakcje fabularne z tymi postaciami.

Niektórzy dołączą do nas z czystej chciwości, inni będą kierować się bardziej szlachetnymi pobudkami. Reagować będą na wydarzenia oraz nasze decyzje. Relacje z nimi mają być bogate i wielowarstwowe. Zależnie od naszych poczynań kompan może stać się moralnym drogowskazem, przyjacielem, a nawet obiektem uczuć romantycznych. Niektórych nakłonimy do poddania się jasnej stronie Mocy, podczas gdy innych popchniemy w objęcia ciemniej strony Mocy. Możliwe jest nawet, że niektórzy towarzysze ostatecznie przeistoczą się w naszych wrogów.

 

Star Wars: The Old Republic - jak wyglądać będzie system kompanów - ilustracja #2

T7 to propozycja dla tych, którzy wolą kompana w stylu R2-D2.

 

Pierwszy towarzysz dołączy do nas wcześnie w grze. Wraz z postępami nasza wesoła kompania będzie coraz liczniejsza (choć na konkretną misję nie będziemy mogli zabrać wszystkich członków drużyny). Każda z takich postaci zaoferuje nam dodatkowe questy, sprzęt oraz bonusy do charakterystyk. Podczas walki towarzysze zrobią użytek z własnych zdolności. Oczywiście również ich statystyki będą ulegały ulepszeniom wraz ze zdobywaniem punktów doświadczenia.

Dodatkowo na oficjalnej stronie pojawił się zestaw screenów i nowy filmik. Ten drugi ukazuje możliwości Wojownika Sith – jednej z klas, które udostępnione zostaną graczom.

Star Wars: The Old Republic - jak wyglądać będzie system kompanów - ilustracja #3

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej