Star Wars Eclipse ma nie odbiegać drastycznie od Detroit czy Heavy Rain
Prezes studia Quantic Dream w wywiadzie zapewnił, że o ile Star Wars: Eclipse posiadać będzie bardziej rozbudowane elementy akcji, tak warstwa narracyjna zapewni nam wszystko to, do czego przyzwyczaiły nas gry tego zespołu.
Źródło obrazka: Lucasfilm.
Star Wars: Eclipse zapowiada się pod wieloma względami odmiennie od kilku wcześniejszych dzieł studia Quantic Dream, głównie z powodu tego, że tym razem otrzymamy przygodową grę akcji, a nie narracyjną przygodówkę. To spowodowało niepokój części fanów zespołu, więc w wywiadzie dla serwisu IGN współprezes firmy Guillaume de Fondaumiere zapewnił, że przynajmniej pod względem warstwy narracyjnej produkcja zachowa elementy, z których znany jest ten deweloper.
Fondaumiere wytłumaczył, że Star Wars: Eclipse zaoferuje:
- rozbudowaną fabułę,
- ciekawe postacie,
- możliwość pokierowania kilkoma bohaterami,
- historię, którą będziemy mogli w dużym stopniu ukształtować własnymi decyzjami.
Nowością będzie za to obecność bardziej rozbudowanych mechanizmów akcji, ale deweloperzy nie są jeszcze gotowi zdradzić konkretów odnośnie do tego elementu rozgrywki. Warto wspomnieć, że nie będzie to pierwsza przygodowa gra akcji zespołu. Quantic Dream debiutowało bowiem w 1999 roku produkcją tego typu zatytułowaną Omikron: The Nomad Soul.
Przypomnijmy na koniec, że nadal nie wiadomo, kiedy możemy się spodziewać premiery Star Wars: Eclipse. Wiemy jedynie, że gra opuściła już etap preprodukcji.