Star Wars: Battlefront II - DICE dopracuje mikrotransakcje
Studio DICE odniosło się do zarzutów dotyczących skrzyń w Star Wars: Battlefront II. Deweloper zapewnia, że system mikrotransakcji zostanie zbalansowany, a najpotężniejsze bronie i umiejętności będą dostępne wyłącznie za osiągnięcia w grze.
W minioną środę zakończyły się otwarte beta-testy Star Wars: Battlefront II, dzień później niż pierwotnie zakładano. Choć sama rozgrywka zasadniczo przypadła do gustu grającym, jeden element nadchodzącej produkcji został zgodnie potępiony przez graczy. Mowa o systemie skrzyń z ekwipunkiem, zawierających nie tylko czysto kosmetyczne dodatki, ale i przedmioty ułatwiające rozgrywkę, co w oczywisty sposób faworyzuje osoby skłonne wydać rzeczywiste pieniądze. W tej sytuacji głos zabrało studio DICE, które na oficjalnym blogu gry podsumowało minione testy i podziękowało ich uczestnikom. Wśród poruszonych kwestii wspomniano właśnie o skrzyniach, które – jak stwierdzono – zostaną jeszcze zbalansowane. Zapewniono, że najpotężniejsze bronie oraz umiejętności będą dostępne tylko poprzez zdobywanie osiągnięć w grze, a mikrotransakcje mają jedynie umożliwić zabawę osobom z mniejszą ilością czasu.
Niestety, nie pokuszono się o złożenie żadnych wiążących deklaracji, jeśli nie liczyć listy przedmiotów, które znajdziemy w skrzyniach (Gwiezdne Karty, emotki, ubrania oraz pozy zwycięstwa). Bardziej konkretnie odniesiono się do zarzutów odnośnie trybu Strike, który w pełnej wersji Star Wars: Battlefront II będzie rozgrywany do dwóch zwycięstw. Potwierdzono też możliwość rozkładania duplikatów Gwiezdnych Kart w celu uzyskania elementów pozwalających na ulepszanie innych egzemplarzy, aczkolwiek ta opcja oraz większość broni będą dostępne dopiero po osiągnięciu konkretnej rangi. Star Wars: Battlefront II zadebiutuje 17 listopada na PC oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4.
- Oficjalna strona gry Star Wars: Battlefront II
- Widzieliśmy grę Star Wars: Battlefront II – ciemna strona Mocy z własną kampanią