Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 15 kwietnia 2013, 10:15

autor: Marcin Skierski

Sprzedaż polskich magazynów branżowych w styczniu 2013 roku

Związek Kontroli Dystrybucji Prasy udostępnił comiesięczne zestawienie wyników sprzedaży magazynów branżowych. W styczniu 2013 roku największą popularnością cieszył się CD Action, wyprzedzając PC Format i Komputer Świat.

Związek Kontroli Dystrybucji Prasy udostępnił wyniki sprzedaży najbardziej popularnych magazynów branżowych w styczniu bieżącego roku. Kolejny miesiąc z rzędu na szczycie zestawienia znalazł się CD Action.

Sprzedaż polskich magazynów branżowych w styczniu 2013 roku - ilustracja #1

Sprzedaż CD Action w styczniu wyniosła 77 887 egzemplarzy, co jest wynikiem o 5,31% mniejszym niż w styczniu 2012 roku. Drugie miejsce zajął PC Format, który trafił do rąk 74 218 nabywców (14,96% więcej niż w styczniu 2012 roku). Na najniższym stopniu podium uplasował się Komputer Świat z wynikiem 35 020 egzemplarzy (spadek o 29,61%).

Tytuł

Sprzedaż w styczniu 2013 roku

Sprzedaż w styczniu 2012 roku

CD Action

77 887

82 251

PC Format

74 218

64 562

Komputer Świat

35 020

49 753

PC World

23 831

30 464

Chip

19 818

27 987

W styczniu największym wzrostem sprzedaży (o 20,39%) w stosunku do grudnia ubiegłego roku mógł pochwalić się PC Format. Najbardziej stratny w porównaniu tych dwóch miesięcy okazał się PC World, odnotowując spadek o 7,86%. Ostatni w rankingu Chip sprzedał się w styczniu w liczbie 19 818 egzemplarzy.

Tytuł

Sprzedaż w styczniu 2013 roku

Sprzedaż w grudniu 2012 roku

CD Action

77 887

76 057

PC Format

74 218

61 646

Komputer Świat

35 020

35 963

PC World

23 831

25 864

Chip

19 818

18 980