autor: Marcin Skierski
Sprzedaż polskich magazynów branżowych w styczniu 2013 roku
Związek Kontroli Dystrybucji Prasy udostępnił comiesięczne zestawienie wyników sprzedaży magazynów branżowych. W styczniu 2013 roku największą popularnością cieszył się CD Action, wyprzedzając PC Format i Komputer Świat.
Związek Kontroli Dystrybucji Prasy udostępnił wyniki sprzedaży najbardziej popularnych magazynów branżowych w styczniu bieżącego roku. Kolejny miesiąc z rzędu na szczycie zestawienia znalazł się CD Action.
Sprzedaż CD Action w styczniu wyniosła 77 887 egzemplarzy, co jest wynikiem o 5,31% mniejszym niż w styczniu 2012 roku. Drugie miejsce zajął PC Format, który trafił do rąk 74 218 nabywców (14,96% więcej niż w styczniu 2012 roku). Na najniższym stopniu podium uplasował się Komputer Świat z wynikiem 35 020 egzemplarzy (spadek o 29,61%).
Tytuł | Sprzedaż w styczniu 2013 roku | Sprzedaż w styczniu 2012 roku |
CD Action | 77 887 | 82 251 |
PC Format | 74 218 | 64 562 |
Komputer Świat | 35 020 | 49 753 |
PC World | 23 831 | 30 464 |
Chip | 19 818 | 27 987 |
W styczniu największym wzrostem sprzedaży (o 20,39%) w stosunku do grudnia ubiegłego roku mógł pochwalić się PC Format. Najbardziej stratny w porównaniu tych dwóch miesięcy okazał się PC World, odnotowując spadek o 7,86%. Ostatni w rankingu Chip sprzedał się w styczniu w liczbie 19 818 egzemplarzy.
Tytuł | Sprzedaż w styczniu 2013 roku | Sprzedaż w grudniu 2012 roku |
CD Action | 77 887 | 76 057 |
PC Format | 74 218 | 61 646 |
Komputer Świat | 35 020 | 35 963 |
PC World | 23 831 | 25 864 |
Chip | 19 818 | 18 980 |