autor: Piotr Siejczuk
Sprzedano już prawie 4 miliony kopii gier z serii Battlefield 1942
Zgodnie z informacjami pochodzącymi z siedziby studia Digital Illusions ich flagowy produkt, tj. gry z serii Battlefield 1942 (Battlefield 1942; Battlefield 1942: Secret Weapons of WWII oraz Battlefield 1942: The Road to Rome) pod koniec marca bieżącego roku osiągnęły pułap prawie czterech milionów sprzedanych egzemplarzy (dokładnie 3,7 miliona). Wynik całkiem pokaźny, aczkolwiek zapewne jeszcze się powiększy...
Zgodnie z informacjami pochodzącymi z siedziby studia Digital Illusions ich flagowy produkt, tj. gry z serii Battlefield 1942 (Battlefield 1942; Battlefield 1942: Secret Weapons of WWII oraz Battlefield 1942: The Road to Rome) pod koniec marca bieżącego roku osiągnęły pułap prawie czterech milionów sprzedanych egzemplarzy (dokładnie 3,7 miliona). Wynik całkiem pokaźny, aczkolwiek zapewne jeszcze się powiększy...
Otóż pod koniec maja na rynku pojawiła się specjalna edycja kolekcjonerska nosząca tytuł Battlefield 1942: The WWII Anthology (zawiera ona podstawową wersję gry oraz dwa pełnoprawne rozszerzenia produktu + materiały dodatkowe dodawane do poszczególnych części cyklu). Paczka ta powinna pozytywnie wpłynąć na liczbę legalnych odbiorców gry.
Niestety opisywany box nie jest dostępny w sklepach rynku europejskiego a szkoda, wielka szkoda. Ponadto nie ustalono jeszcze daty jej rynkowego debiutu na Starym Kontynencie...
Patrick Söderlund CEO Digital Illusions stwierdził również, iż jego firma chciałaby rozszerzyć swoją działalność związaną z „marką” Battlefield 1942 na rynek konsol stacjonarnych (głównie chodzi o PS2 oraz Xbox'a).
Jako ciekawostkę dodam, iż dzisiaj w Ameryce Północnej na sklepowych półkach pojawił się zestaw Battlefield 1942 i Battlefield 1942: The Road to Rome w cenie około 50$ (+/- 185PLN), który do Europy zawita 9 lipca (przeznaczony jest on na komputery typu Mac).
Na zakończenie chciałbym pogratulować developerowi uzyskanego wyniku i życzyć kolejnych sukcesów.