Sprawdź finalne wymagania sprzętowe UBOAT przed debiutem w Early Access
Rodzimy zespół Deep Water Studio udostępnił finalne wymagania sprzętowe symulatora okrętu podwodnego UBOAT. Warto się z nimi zaznajomić, zanim gra zadebiutuje w Steam Early Access.
Polskie studio Deep Water powoli szykuje się do wypuszczenia w Steam Early Access gry UBOAT, czyli symulatora okrętu podwodnego z akcją osadzoną w realiach II wojny światowej. Twórcy zakończyli niedawno testy wydajności i w rezultacie opublikowali ostateczne wymagania sprzętowe. Różnią się one od tych podanych poprzednio, ale wcześniejsze konfiguracje ujawniono w 2016 roku, więc nic dziwnego, że uległy zmianie.
Minimalne wymagania sprzętowe:
- Procesor: Intel Core i3 3.1 GHz lub AMD Phenom II X3 2.8 GHz
- Pamięć RAM: 6 GB RAM
- Karta grafiki: Nvidia GeForce GTX 560 1GB (720p w ustawieniach niskich) / GeForce GTX 750 Ti 2GB (1080p w ustawieniach niskich) lub analogiczna AMD.
- Wersja DirectX: 11
- Miejsce na dysku: 20 GB
- System operacyjny: 64-bitowy Windows 7 / 8 / 10
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
- Procesor: Intel Quad Core i7 3770K lub AMD Ryzen 5 1600X
- Pamięć RAM: 8 GB
- Karta grafiki: Nvidia GeForce GTX 1060 6 GB (1080p w ustawieniach wysokich) / GeForce GTX 1070 8GB (1080p w ustawieniach maksymalnych) lub analogiczna AMD.
- Wersja DirectX: 11
- Miejsce na dysku: 20 GB
- System operacyjny: 64-bitowy Windows 7 / 8 / 10
- Deweloper gry: Deep Water Studio
- Wydawca: PlayWay
- Gatunek: symulator
- Platformy: PC, Switch
Autorzy udostępnili także informacje na temat wersji językowych. Gra zaoferuje lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami. Natomiast jeśli chodzi o głosy, to będziemy mogli wybrać między angielskim i niemieckim dubbingiem.
Gra zadebiutuje we wczesnym dostępie tylko z opcją pokierowania niemieckimi okrętami podwodnymi. W dalszych planach autorzy mają jednak dodanie grywalnych jednostek alianckich, ale nie są pewni, czy zrobią to sami, czy też udostępnią fanom potrzebne do opracowania tej opcji narzędzia.
Przypomnijmy, że początkowo UBOAT zmierzał tylko na pecety, ale po pewnym czasie autorzy zdecydowali, że produkcja trafi także na Nintendo Switch. Sądząc po wcześniejszych grach wydawanych przez firmę PlayWay, spodziewamy się, że edycja konsolowa ukaże się znacznie później niż komputerowa. Debiut w Steam Early Access ma nastąpić w drugim kwartale tego roku.