Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 grudnia 2006, 07:36

Sprawdź co wejdzie w skład edycji kolekcjonerskiej gry Two Worlds

Gdy pod koniec sierpnia bieżącego roku informowaliśmy Was o trzech różnych wydaniach programu Two Worlds, niewiele mogliśmy powiedzieć o najatrakcyjniejszej z punktu widzenia gracza edycji kolekcjonerskiej. Dziś wiemy znacznie więcej, a to za sprawą oficjalnego oświadczenia prasowego, które wczoraj opublikowała firma TopWare Interactive.

Gdy pod koniec sierpnia bieżącego roku informowaliśmy Was o trzech różnych wydaniach programu Two Worlds, niewiele mogliśmy powiedzieć o najatrakcyjniejszej z punktu widzenia gracza edycji kolekcjonerskiej. Dziś wiemy znacznie więcej, a to za sprawą oficjalnego oświadczenia prasowego, które wczoraj opublikowała firma TopWare Interactive.

Sprawdź co wejdzie w skład edycji kolekcjonerskiej gry Two Worlds - ilustracja #1

Limitowana wersja kolekcjonerska pojawi się w Europie w tym samym czasie, co standardowa edycja programu, czyli 7 marca przyszłego roku. Oprócz nośnika z grą i instrukcji, w pudełku znajdziemy również miniaturowy miecz Kilgorin o długości 27.6 cm (w całości wykonany z metalu), a także koszulkę oraz talię kart z elementami graficznymi charakterystycznymi dla Two Worlds. W zestawie znajdzie się ponadto plakat formatu A2, z jednej strony zawierający mapę krainy, z drugiej – specjalny artwork.

Oczywiście firma TopWare Interactive nie zapomniała o gadżetach w postaci nośników optycznych. Oprócz tradycyjnej płyty kompaktowej ze ścieżką dźwiękową, stworzoną przez Harolda Faltermeyera, w pudełku czekać będzie również dysk DVD, a na nim materiały filmowe i zdjęcia, dokumentujące proces produkcji programu.

Gra Two Worlds w limitowanej edycji kolekcjonerskiej, zawierać będzie trzy wersje językowe: angielską, francuską i niemiecką. Cena zestawu wyniesie 64.99 euro (przedpremierowe zamówienia można składać w tym miejscu). W chwili obecnej nie wiemy, czy podobne atrakcje przewidziano także dla polskich fanów programu.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej