Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 27 lipca 2015, 11:45

autor: Adrian Werner

Spider: Rite of the Shrouded Moon zadebiutuje 6 sierpnia

Studio Tiger Style wreszcie zakończyło prace nad Spider: Rite of the Shrouded Moon, czyli kontynuacją przebojowego Spider: The Secret of Bryce Manor. Gra trafi na iOS i PC na początku sierpnia, a potem zostanie przeniesiona na Androida i PlayStation Vitę.

Długo już czekamy na Spider: Rite of the Shrouded Moon, czyli kontynuację jednego z największych mobilnych klasyków. Gra zapowiedziana została jeszcze w 2013 roku, ale teraz twórcy wreszcie zakończyli nad nią prace. Dzięki temu mogli ogłosić, że trafi ona do sprzedaży 6 sierpnia tego roku.

Tego dnia Spider: Rite of the Shrouded Moon zadebiutuje w wersji na mobilny system iOS oraz na pecety. W jakiś czas potem ukaże się także edycja na Androida, a w dalszych planach jest również wydanie na konsolę przenośną PlayStation Vita. Gra będzie produkcją typu premium, co oznacza że zapłacimy za nią raz, a potem nie pojawią się już żadne mikropłatności.

Produkcja stanowi kontynuację wyśmienitego Spider: The Secret of Bryce Manor, ale znajomość pierwowzoru nie będzie potrzebna do zrozumienia fabuły. Ponownie wcielimy się w pająka i podstawowe mechanizmy zabawy nie ulegną większym zmianom. Zajmiemy się więc głównie chwytaniem owadów przy wykorzystaniu pajęczyn, które trzeba będzie rozpiąć tak, aby wpadły w nie nasze ofiary. Nici zawsze ma być niewiele, co wymusi staranne planowanie posunięć. Powrócą także agresywni przeciwnicy, który wpierw trzeba będzie ogłuszyć.

Pojawi się oczywiście również sporo nowości. Mapy będą większe i bardziej otwarte. Nie zabraknie także nowych typów przeciwników. Ponadto lokacje mają ulegać istotnym z punktu rozgrywki zmianom zależnie od pory dnia, pogody czy faz księżyca. Tradycyjnie pojawią się również liczne zagadki logiczne.

Spider: The Secret of Bryce Manor będzie łączyło z pierwszą częścią także położenie dużego nacisku na aspekt fabularny. Tym razem zwiedzimy rezydencje Blackbird, wybudowaną dawno temu przez sekretną grupę w celu realizacji złowrogiego planu. Podczas zabawy będziemy powoli odkrywali kolejne fragmenty tej układanki, aż na końcu wszystko stanie się jasne.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej