Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 listopada 2022, 17:05

autor: Kamil Kleszyk

Premiera Marvel's Spider-Man: Miles Morales na PC [Aktualizacja]

Kilka miesięcy po debiucie Marvel’s Spider-Man na PC do przygód Petera Parkera dołącza spin-off z Milesem Moralesem. W związku z tym zebraliśmy najważniejsze informacje związane z premierą pecetowej wersji gry.

Źródło fot. Sony Interactive Entertainment
i

Aktualizacja

Sony przed paroma minutami obwieściło, że Marvel’s Spider-Man: Miles Morales jest już grywalny na PC. Równocześnie do sieci trafił nowy, premierowy zwiastun gry:

Oryginalna wiadomość

Sony od dłuższego czasu przyzwyczaja nas do tego, że coraz więcej tytułów, które do tej pory były zarezerwowane dla posiadaczy konsol PlayStation, pojawia się także na pecetach. Tymczasem już dzisiaj, tj. 18 listopada, do tego stale powiększającego się grona gier dołączy Marvel’s Spider-Man: Miles Morales. Cyfrową wersję produkcji zamówicie na platformach Steam i Epic Games Store.

Marvel’s Spider-Man: Miles Morales – premiera

Wedle informacji przedstawionych na Steamie dzieło Insomniac Games zostanie odblokowane w okolicach godziny 17:00. Osoby, które zdążyły już zakupić grę, mają możliwość pobrania plików instalacyjnych przed oficjalną premierą. W ten sposób będziecie już od pierwszych minut rozkoszować się zabawą w Spider-Man: Miles Morales.

Możliwość preloadu plików to nie jedyna korzyść, jakiej dostąpią osoby, które zamówiły przedpremierowe wydanie przygód człowieka-pająka. Wraz z pierwszym uruchomieniem gry otrzymają one możliwość odblokowania dodatkowej zawartości. W jej skład wchodzi:

  • zestaw dwóch kostiumów zawierający Kostium T.R.A.C.K. i Kostium Spider-Man Uniwersum,
  • wcześniejszy dostęp do gadżetu „Studnia grawitacyjna”,
  • trzy punkty umiejętności dostępne na samym początku gry.

Należy również wspomnieć, że Marvel’s Spider-Man: Miles Morales – podobnie jak jego konsolowy odpowiednik – posiada pełną polską lokalizację (dubbing, jak i napisy).

Marvel’s Spider-Man: Miles Morales – wymagania sprzętowe

Minimalne wymagania sprzętowe (720p, 30 fps):

  • System operacyjny: Windows 10 64-bit
  • Procesor: Intel Core i3-4160
  • Pamięć RAM: 8 GB RAM
  • Karta graficzna: Nvidia GTX 950 lub odpowiednik AMD
  • DirectX: wersja 12
  • Dysk: 75 GB wolnego miejsca

Zalecane wymagania sprzętowe (1080p, 60 fps):

  • System operacyjny: Windows 10 64-bit
  • Procesor: Intel Core i5-4670 lub AMD Ryzen 5 1600
  • Pamięć RAM: 16 GB RAM
  • Karta graficzna: Nvidia GTX 1060 6GB lub AMD Radeon RX 580
  • DirectX: wersja 12
  • Dysk: 75 GB wolnego miejsca

Wysokie wymagania sprzętowe (4K, 60 fps):

  • System operacyjny: Windows 10 64-bit
  • Procesor: Intel Core i5-11400 lub AMD Ryzen 5 3600
  • Pamięć RAM: 16 GB RAM
  • Karta graficzna: Nvidia GeForce RTX 3070 lub AMD Radeon RX 6800 XT
  • DirectX: wersja 12
  • Dysk: 75 GB wolnego miejsca

Wymagania sprzętowe z ray tracingiem (1440p, 60 fps, lub 4K, 30 fps):

  • System operacyjny: Windows 10 64-bit
  • Procesor: Intel Core i5-11600K lub AMD Ryzen 7 3700X
  • Pamięć RAM: 16 GB RAM
  • Karta graficzna: Nvidia GeForce RTX 3070 or AMD Radeon RX 6900 XT
  • DirectX: Wersja 12
  • Dysk: 75 GB wolnego miejsca

Wymagania sprzętowe z ray tracingiem (4K, 60fps):

  • System operacyjny: Windows 10 64-bit
  • Procesor: Intel Core i7-12700K lub AMD Ryzen 9 5900X
  • Pamięć RAM: 32 GB RAM
  • Karta graficzna: Nvidia GeForce RTX 3080 lub AMD Radeon RX 6950 XT
  • DirectX: Wersja 12
  • Dysk: 75 GB wolnego miejsca

Marvel’s Spider-Man: Miles Morales – mnóstwo opcji personalizacji

Przypomnijmy, że spin-off, podobnie jak oryginał, otrzyma sporo funkcji, które będą dostępne tylko w wersji na „blaszaki”. Mowa tutaj m.in. o wsparciu ray tracingu czy technologii DLSS. To wszystko zaś ma dać nam co najmniej tak samo piękny graficznie produkt jak Marvel’s Spider-Man.

Ponadto jakiś czas temu na łamach bloga PlayStation menedżer społeczności Nixxes Software – Julian Huijbregts – powiedział, że posiadacze komputerów osobistych będą mieli możliwość szerokiej personalizacji gry. Wśród mnogości opcji znajdziemy te odpowiadające za jakość i filtrowanie tekstur, poziom detali, gęstość tłumu i ruchu, pole widzenia, tryby renderowania okienkowego, pełnoekranowego i ekskluzywnego oraz wiele innych.

Czy pecetowa wersja przygód Milesa Moralesa dorówna popularnością swojemu poprzednikowi? O tym przekonamy się już niedługo.

Kamil Kleszyk

Kamil Kleszyk

Na łamach GRYOnline.pl ima się różnorodnych tematyk. Możecie się zatem spodziewać od niego zarówno newsa o symulatorze rolnictwa, jak i tekstu o wpływie procesu Johnnego Deppa na przyszłość Piratów z Karaibów. Introwertyk z powołania. Od dziecka czuł bliższy związek z humanizmem niż naukami ścisłymi. Gdy po latach nauki przyszedł czas stagnacji, wolał nazywać to „szukaniem życiowego celu”. W końcu postanowił zawalczyć o lepszą przyszłość, co zaprowadziło go do miejsca, w którym jest dzisiaj.

więcej