autor: Marek Grochowski
Sony powiększa ofertę sklepu PlayStation Store
PlayStation Store to jedna z nowych usług Sony, stworzona po to, by zachęcić graczy do zakupu konsoli PLAYSTATION 3. Pojawiające się w tym swego rodzaju sklepie internetowym dzieła mają być odpowiedzią na konkurencyjną ofertę Microsoftu, zawartą w programie Xbox Live Marketplace.
PlayStation Store to jedna z nowych usług Sony, stworzona po to, by zachęcić graczy do zakupu konsoli PLAYSTATION 3. Pojawiające się w tym swego rodzaju sklepie internetowym dzieła mają być odpowiedzią na konkurencyjną ofertę Microsoftu, zawartą w programie Xbox Live Marketplace.
Aby uatrakcyjnić wachlarz pozycji dystrybuowanych za pomocą PlayStation Store, Sony udostępniło dzisiaj demo gry Full Auto 2: Battlelines. To jednak nie wszystko, co chce nam zaprezentować azjatycki koncern. Japończycy mają w zanadrzu jeszcze jedną produkcję, kultowe wyścigi z czasów PSX - Destruction Derby. Tytuł ten nie będzie jednakże skierowany do posiadaczy PS3, lecz do właścicieli przenośnej konsolki PlayStation Portable.
Wspomniana gra, firmowana logiem studia Psygnosis, powinna zadebiutować w sieci w ciągu kilkunastu najbliższych dni. Aby ściągnąć ją z pomocą next-gena Sony, a następnie przenieść na PSP przy użyciu karty pamięci, będziemy musieli wyłożyć z portfela $5.99.