O ścieżce dźwiękowej gry Full Auto 2: Battlelines słów kilka
Znamy już nazwy wszystkich utworów, jakie usłyszymy w drugiej odsłonie cyklu Full Auto, zatytułowanej Battlelines. Odpowiedzialna za powstanie gry firma Pseudo Interactive postawiła na muzykę rockową, która w połączeniu z ogromną dawką zniszczenia oferowanego przez program, skutecznie podniesie poziom adrenaliny użytkownika.
Znamy już nazwy wszystkich utworów, jakie usłyszymy w drugiej odsłonie cyklu Full Auto, zatytułowanej Battlelines. Odpowiedzialna za powstanie gry firma Pseudo Interactive postawiła na muzykę rockową, która w połączeniu z ogromną dawką zniszczenia oferowanego przez program, skutecznie podniesie poziom adrenaliny użytkownika.
Lista kawałków przedstawia się następująco:
- Living End – Carry Me Home
- Megadeth – Symphony of Destruction
- Methods of Mayhem - Crash
- Stone Sour – 30 30 150
- Stretch Arm Strong – The Hardest Part
- Strung Out - Analog
- Sum 41 – No Reason
- The Exies – Slow Drain
- The Used – Take it Away
- We are Scientists – Callbacks
- Wolfmother – Colossal
O ile w większości gier tego typu, muzyka pełni jedynie rolę tła, w Full Auto 2: Battlelines będzie ściśle powiązana z rozgrywką. Każdemu z przeciwników, z którym będziemy rywalizować w trakcie zabawy, dedykowany jest jeden z powyższych utworów. W trakcie zbliżania się do konkurenta, program automatycznie zwiększy głośność odtwarzania tego kawałka. Przyznacie, że brzmi to bardzo interesująco.
Full Auto 2: Battlelines w wersji na konsolę PlayStation 3 zadebiutuje na rynku 14 listopada bieżącego roku. Jest bardzo prawdopodobne, że program doczeka się również edycji na Xboksa 360, ale koncern SEGA nie ogłosił jak dotąd oficjalnego stanowiska w tej sprawie.