Sony otworzyło „sanktuarium” dla fanów PlayStation w Polsce, to tzw. brand space
Okolicznościowe wydarzenia, stanowiska do grania i strefa relaksu - wszystko to oferuje „brand space” PlayStation, który otwarto niedawno w warszawskim oddziale firmy.
Firma Sony Interactive Entertainment poinformowała o otwarciu w warszawskiej siedzibie PlayStation tzw. brand space’u, czyli specjalnej przestrzeni, gdzie sympatycy marki będą mogli wziąć udział w różnych wydarzeniach zorganizowanych przez giganta branży gier, a także zrelaksować się.
Zlokalizowany przy ulicy Grzybowskiej 62 w Warszawie brand space – promujący obecność marki PlayStation w Polsce – będzie miejscem spotkań zarówno mediów i tzw. influencerów, jak i społeczności, na którą czekać mają „cykliczne atrakcje".
Jak czytamy w oficjalnym oświadczeniu, na miejscu znajdziemy „wszystkie aktualne produkty i akcesoria z ekosystemu PlayStation 5”, a także wiele pamiątek związanych ze starszymi generacjami konsol.
Na potrzeby funkcjonowania warszawskiego brand space'u PlayStation przygotowano cztery stanowiska do gier, specjalną strefę VR, a także dedykowane miejsce do pecetowego grania, w ramach którego przetestować będzie można tytuły znajdujące w portfolio PlayStation Studios.
Nie samymi grami człowiek jednak żyje, dlatego organizatorzy chwalą się również obszarem przeznaczonym do niezobowiązującego relaksu, w którym będzie można rozsiąść się wygodnie na kanapie i podziwiać widoki stolicy, popijając napoje.
Na koniec warto wspomnieć, że w przyszłym tygodniu – dokładnie w sobotę 21 października – wystartują pierwsze aktywności w nowo otwartej lokalizacji spod szyldu PlayStation. Będą miały one związek z nadchodzącą premierą Marvel’s Spider-Mana 2. Po więcej informacji odsyłam Was pod ten link.