autor: Mateusz Kądziołka
Smuggler Scoundrel – drzewo Dirty Fighting
Opis talentów z drzewa Dirty Fighting dla Smuggler Scoundrel.
Drzewo Dirty Fighting
Pierwszy poziom:
Black Market Mods (2 pkt.) – zwiększa Alacrity o 2%/pkt.
No Holds Barred (3 pkt.) – zwiększa szansę na trafienie krytyczne ataków dystansowych i umiejętności o 2%/pkt.
Holdout Defense (2 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane przez Blaster Whip o 5%/pkt.
Drugi poziom:
Dirty Escape (2 pkt.) – redukuje cooldown Dirty Kick o 7,5 s/pkt, a także zwiększa szybkość poruszania się po użyciu Dirty Kick o 15%/pkt przez 4 s.
Flash Powder (2 pkt.) – redukuje celność wszystkich celów o 10%/pkt na 8 s, gdy Flash Granade się kończy.
Mortal Wound (2 pkt.) – Vital Shot ma 12,5% szansy na podwójne ticknięcie, jeśli zadaje obrażenia.
Open Wound (1 pkt) – zwiększa czas trwania Vital Shot o 3 s.
Trzeci poziom:
Sharp Bomb (1 pkt) – umiejętność, która zadaje maksymalnie 3 przeciwnikom w promieniu 5 m obrażenia typu internal przez 21 s.
Street Tough (2 pkt.) – Pugnacity natychmiast odnawia 5/pkt punktów energii, gdy jest aktywowany. Dodatkowo redukuje cooldown Pugnacity o 7,5 s/pkt.
Cheap Shots (2 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane przez Quick Shot, Speed Shot i Wounding Shot o 3%/pkt.
Czwarty poziom:
Fighting Spirit (2 pkt.) – redukuje cooldown Cool Head o 15 s/pkt. Dodatkowo, trafienia krytyczne efektów krwawienia odnawiają 1/pkt punkt energii.
Feelin’ Woozy (2 pkt.) – Sharp Bomb ma 50%/pkt szansy, by zredukować szybkość poruszania się wszystkich celów o 30% przez 6 s.
Quick Getaway (2 pkt.) – redukuje cooldown Dodge o 7,5 s/pkt i Escape o 15 s/pkt.
Black Market Equipment (3 pkt.) – zwiększa szansę na trafienia krytyczne HoT-ów i DoT-ów o 4%/pkt.
Piąty poziom:
Wounding Shots (1 pkt) – umiejętność wysyłająca falę pocisków zadająca obrażenia co sekundę. Każdy efekt krwawienia na celu zwiększa zadawane obrażenia. Postać strzela dwoma blasterami, jeśli ma je wyekwipowane.
Rough and Tumble (2 pkt.) – redukuje koszt Wounding Shots o 3/pkt.
Dirty Trickster (2 pkt.) – Surrender ma 50%/pkt szansy, aby usunąć wszelkie efekty ograniczające ruch postaci.
Szósty poziom:
Cold Blooded (3 pkt.) – zwiększa obrażenia zadane przez efekty krwawienia o 5%/pkt, jeśli cel ma poniżej 30% punktów życia.
Smuggled Defenses (2 pkt.) – redukuje cooldown Defense Screen o 7,5 s/pkt i cooldown Smuggle o 30 s/pkt.
Siódmy poziom:
Hemorrhaging Blast (1 pkt) – umiejętność zadająca obrażenia i powodująca, że cel otrzymuje dodatkowe 30% obrażeń od następnych 10 efektów krwawienia. Trwa przez 15 s.