Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 września 2023, 07:44

autor: Adrian Werner

Horror, który był przebojem 10 lat temu, dostanie darmowe odświeżenie na Unreal Engine 5

Dekadę po premierze horror Slender: The Arrival dostanie aktualizację, która przeniesie grę na silnik Unreal Engione 5.2 i gruntownie ulepszy grafikę oraz rozgrywkę. Twórcy właśnie ujawnili datę premiery patcha.

Źródło fot. Blue Isle
i

Poznaliśmy datę premiery patcha 10 Year Anniversary Update do Slender: The Arrival, czyli wydanej w 2013 roku komercyjnej kontynuacji jednej z najważniejszych gier z gatunku horroru minionej dekady.

  1. Aktualizacja zadebiutuje 18 października.
  2. Patch zafunduje grze gruntowny lifting graficzny. Nowa wersja działać będzie na silniku Unreal Engine 5.2 i poza ulepszeniami wizualnymi ma także zaoferować poprawioną rozgrywkę.
  3. Na PC aktualizacja będzie darmowa. Gracze będą również mogli przełączać się między nową wersją a pierwowzorem.
  4. W momencie premiery aktualizacji cena gry na Steamie ulegnie podwojeniu (z 35,99 na 71,99 zł).
  5. Aktualizacja nie ukaże się dla wersji Slender: The Arrival dostępnych na stare generacje konsol. Ulepszone wydanie gry zadebiutuje za to na PlayStation 5 i Xboksie Series X/S.
  6. 10 Year Anniversary Update nie będzie końcem rozwoju gry i twórcy mają dalsze plany, które ujawnią wkrótce.

Przypomnijmy, że serię zapoczątkowała w 2012 roku darmowa gra Slender: The Eight Pages. Projekt okazał się prawdziwym fenomenem, który zainspirował niezliczonych naśladowców. Rok później ukazała się komercyjna kontynuacja w postaci Slender: The Arrival.

Warto wspomnieć, że poza aktualizacją studio Blue Isle pracuje obecnie nad nowym horrorem w postaci S: Lost Chapters. Na razie nie wiemy, kiedy ten projekt ma zadebiutować na rynku.

  1. Slender: The Arrival na Steamie
  2. Oficjalna strona gry
  3. Slender: The Eight Pages – pobierz darmowy pierwowzór

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej