autor: Mateusz Kądziołka
Sith Marauder – drzewo Annihilation
Opis talentów z drzewa Annihilation dla Sith Maraudera.
Drzewo Annihilation
Poziom pierwszy:
Cloak of Annihilation (2 pkt.) – każde użycie Retaliation redukuje aktywny cooldown Cloak of Pain o 3 s/pkt.
Quick Recovery (2 pkt.) – redukuje koszt Smash i Sweeping Slash o 1 punkt rage/pkt oraz redukuje cooldown Smash o 1,5 s/pkt.
Enraged Slash (3 pkt.) – Vicious Slash, Vicious Throw, Massacre oraz Annihilate mają 33,33%/pkt szansy, aby zrefundować 1 punkt rage, gdy zostaną użyte.
Poziom drugi:
Juyo Mastery (3 pkt.) – wszystkie efekty krwawienia mają 1%/pkt szansy więcej, aby zadać krytyczne trafienie za każdy ładunek formy Juyo.
Seeping Wound (2 pkt.) – Rupture ma 50%/pkt szansy, aby zredukować szybkość poruszania się przeciwnika o 30% w czasie jej trwania.
Hungering (2 pkt.) – trafienia krytyczne efektami krwawienia leczą gracza wartością równą 1%/pkt jego maksymalnej liczby punktów życia.
Poziom trzeci:
Bleedout (2 pkt.) – zwiększa szansę na krytyczne trafienie efektów krwawienia o 15%/pkt.
Deadly Saber (1 pkt) – ładuje miecz świetlny śmiercionośną energią na 15 s, sprawiając, że następne 3 ataki wręcz sprawią, że cel otrzyma obrażenia typu internal przez 6 s. Kumuluje się do 3 razy. Efekt nie może wystąpić częściej niż raz na 1,5 s.
Blurred Speed (2 pkt.) – zmniejsza cooldown Force Charge o 1,5 s/pkt.
Poziom czwarty:
Short Fuse (2 pkt.) – zwiększa liczbę punktów Fury o 1/pkt, gdy aktywujemy umiejętności wykorzystujące rage. Redukuje cooldown Frenzy o 15 s/pkt.
Subjugation (2 pkt.) – redukuje cooldown Obfuscate o 7,5 s/pkt i Disruption o 1 s/pkt.
Deep Wound (1 pkt) – zwiększa bezpośrednie obrażenia zadawane przez Rupture o 30%.
Close Quarters (2 pkt.) – redukuje minimalny zasięg Force Charge o 5 m/pkt.
Poziom piąty:
Ferocity (2 pkt.) – zwiększa szybkość poruszania się o 15%/pkt, gdy Predation jest aktywne.
Pulverize (3 pkt.) – Vicious Slash ma 11%/pkt szansy, a Annihilate 22%/pkt szansy, aby wyzerować cooldown Rupture. Efekt ten nie może pojawić się częściej niż raz na 6 s.
Phantom (2 pkt.) – redukuje wszystkie otrzymywane obrażenia o 50%/pkt, gdy Force Camouflage jest aktywne.
Poziom szósty:
Empowerment (2 pkt.) – wszystkie efekty krwawienia mają 15%/pkt szansy na wygenerowanie 1 punktu rage, gdy zadają obrażenia. Efekt ten nie może pojawić się częściej niż raz na 1,5 s.
Hemorrhage (3 pkt.) – zwiększa obrażenia efektów krwawienia o 2%/pkt.
Poziom siódmy:
Annihilate (1 pkt) – uderza w cel dwoma mieczami i zadaje obrażenia od broni. Każde użycie tej umiejętności daje graczowi na 15 s buff Annihilator, który obniża koszt użycia następnego Annihilate o 1,5 s. Kumuluje się do 3 razy. Wymaga dzierżenia dwóch mieczy świetlnych.