autor: Mateusz Kądziołka
Sith Assassin – drzewo Madness
Opis talentów z drzewa Madness dla Sith Assassina.
Drzewo Madness
Pierwszy poziom:
Exploitive Strikes (3 pkt.) – uderzenia krytyczne Mocą zwiększają szansę na uderzenie krytyczne w walce wręcz o 3%/pkt przez 10 s.
Sith Defiance (2 pkt.) – redukuje otrzymywane obrażenia o 1%/pkt.
Crackling Charge (2 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane przez efekt Discharge o 8%/pkt.
Drugi poziom:
Oppressing Force (2 pkt.) – redukuje cooldown Electrocute o 5 s/pkt. Oprócz tego, Whirlwind wpływa na 1/pkt dodatkowego wroga w promieniu 8 metrów od celu.
Chain Shock (3 pkt.) – gdy aktywujemy Shock, mamy 15%/pkt szans, aby wywołać następny Shock zadajacy 50% obrażeń.
Parasitism (2 pkt.) – wszystkie DoT-y i HoT-y, które mogą uderzyć krytycznie, mają 0,5%/pkt szansy, aby uleczyć postać gracza.
Torment (2 pkt.) – redukuje koszt Thrash o 1/pkt i Shock o 3/pkt.
Trzeci poziom:
Death Field (1 pkt) – umiejętność zadająca obszarowe obrażenia typu internal.
Fanaticism (2 pkt.) – redukuje koszt Death Field o 25%/pkt.
Claws of Decay (2 pkt.) – zwiększa szansę na trafienie krytyczne Thrash o 25%/pkt.
Czwarty poziom:
Haunted Dreams (2 pkt.) – obniża czas aktywacji Whirlwind o 50%/pkt. Dodatkowo, gdy Whirlwind zostanie zbyt szybko przerwany, ogłuszy cel na 1 s/pkt.
Corrupted Flesh (2 pkt.) – redukuje otrzymywane obrażenia od DoT-ów o 7,5%/pkt.
Raze (1 pkt) – uderzenia krytyczne mieczem świetlnym mają 33,33%/pkt szansy, aby wyzerować cooldown Crushing Darkness i sprawić, że następny Crushing Darkness aktywuje się natychmiastowo i będzie darmowy.
Piąty poziom:
Deathmark (1 pkt) – umiejętność Death Field zmniejsza odporność celów, powodując, że wrogowie otrzymują 20% więcej obrażeń od następnych 10 DoT-ów. Efekt utrzymuje się przez 30 s.
Calculating Mind (2 pkt.) – skonsumowanie ładunku Deathmark dodaje 1 punkt Mocy.
Unearthed Knowledge (2 pkt.) – Shock ma 50%/pkt szans, aby ataki wręcz (w ciągu następnych 20 sekund) zadały dodatkowe 10%/pkt obrażeń.
Szósty poziom:
Creeping Death (3 pkt.) – zwiększa bonus obrażeń krytycznych Death Field oraz DoT-ów o 10%/pkt.
Devour (2 pkt.) – zwiększa siłę efektu leczenia wywołanego przez Death Field oraz Parasitism o 10%/pkt.
Siódmy poziom:
Creeping Terror (1 pkt) – osłabia cel, unieruchamiając go na 2 s i zadając mu obrażenia typu internal przez 18 s.