Silent Hill 2 Remake dostał patch celujący w poprawę wydajności. Twórcy podziękowali graczom za informacje zwrotne
Silent Hill 2 Remake otrzymał pierwszą aktualizację od momentu premiery. Dodaje ona m.in. obsługę FSR 3.1.1 czy opcję generowania klatek DLSS.
Aktualizacja #2 (25 października, godz. 22:20)
Silent Hill 2 otrzymał dziś niewielką aktualizację 1.05, która wyeliminowała kłopotliwy błąd występujący w Labiryncie (opisany poniżej), jak również dodała synchronizację „sejwów” ze Steam Cloud w wersji na PC.
Aktualizacja #1 (22 października, godz. 16:04)
Studio Bloober Team poinformowało dziś, że patch 1.04 wprowadził do Silent Hill 2 błąd uniemożliwiający ukończenie gry. Jest to jednak dość specyficzna usterka, pojawiająca się, gdy wczytamy zapis z Labiryntu wykonany przed instalacją aktualizacji. Deweloperzy zapewnili, że już pracują nad rozwiązaniem tego problemu. Ponadto poradzili graczom, którzy natkną się na ów błąd, by w ramach możliwości wczytali „sejw” sprzed Labiryntu – wtedy wszystko powinno być w porządku.
Oryginalna wiadomość (21 października, godz. 14:00)
Silent Hill 2 Remake okazał się sporym sukcesem sprzedażowym, a gra zebrała pozytywne opinie zarówno od większości krytyków, jak i od graczy. Polski Bloober Team w tej chwili patrzy już w przyszłość i skupia się na nowym projekcie zatytułowanym Cronos: The New Dawn, ale nie oznacza to, że pozostawia odświeżony horror samemu sobie. Otrzymał on dzisiaj bowiem nową aktualizację, której głównym celem jest poprawa wydajności.
Silent Hill 2 – szczegóły aktualizacji 1.04
Warto zaznaczyć, że jest to pierwsza łatka do Silent Hill 2 od momentu premiery gry. Korzystając z tej okazji, twórcy podziękowali więc graczom za otrzymane wsparcie oraz przesłane zgłoszenia, które zostały wykorzystane do opracowania poprawek.
Wśród najważniejszych zmian wprowadzonych w aktualizacji 1.04 należy wymienić:
- zmniejszoną liczbę błędów wizualnych przy korzystaniu z DLSS;
- dodanie do menu opcji włączenia generowania klatek DLSS, przy okazji aktywującą również technologię Nvidia Reflex;
- obsługę AMD FSR 3.1.1;
- poprawę wydajności na Steam Decku;
- naprawę problemu z zacinaniem, który był związany z generowaniem mapy nieba.
Technicznych nowości jest nieco więcej, a poza nimi istnieje również lista dotycząca zmian w rozgrywce sięgająca ponad 20 pozycji. Większość z nich to poprawki błędów, ale znajdziemy tu również dodanie bardziej naturalnego ruchu Jamesa podczas zmiany broni w momencie celowania czy usprawnioną deformację spódniczek pielęgniarek. Z całością możecie zapoznać się we wpisie twórców na Steamie.