Shadows of Luclin - graficzne przeobrażenie EverQuest’a
Wydanie trzeciego dodatku do EverQuest’a, gry z gatunku MMOcRPG firmy Sony jest już bliskie, nastąpi tu już miesiąc. Podobnie jak dwa poprzednie dodatki zawierać on będzie nowe obszary, potwory, rasy. Zmianom ulegnie także trochę już wysłużona oprawa graficzna.
Wydanie trzeciego dodatku do EverQuest’a, gry z gatunku MMOcRPG firmy Sony jest już bliskie, nastąpi tu już miesiąc. Podobnie jak dwa poprzednie dodatki zawierać on będzie nowe obszary, potwory, rasy. Zmianom ulegnie także trochę już wysłużona oprawa graficzna.
Dotychczas mówiło się jedynie, że grafika będzie lepsza. W weekend Sony wypuściło pakiet screenshot’ów przedstawiających możliwości udoskonalonego enginu prawdopodobnie w wersji finalnej. A podstawowe techniczne różnice względem starego EverQuest’a, to postacie składające się sponad 2200 polygonów (poprzednio złożone były z około 400-500 polygonów) oraz doskonalsze tekstury w rozdzielczości 512x512. Zapraszam na stronę EverQuest: Shadows of Luclin, gdzie możecie zobaczyć nowe screenshot’y.