autor: Kamil Zwijacz
Shadowrun: Dragonfall - deweloper rozsyła już klucze do gry
Studio Harebrained Schemes poinformowało, że osoby, który skusiły się na zakup Shadowrun Returns Collector’s Edition na stronie dewelopera, a także darczyńcy z Kickstartera, mogą już szukać w swoich skrzynkach mailowych kluczy na rozszerzenie Dragonfall. Niestety dodatek będzie można pobrać dopiero po jego premierze.
Studio Harebrained Schemes, twórcy sfinansowanej na Kickstarterze gry Shadowrun Returns, poinformowało wszystkich wpłacających, że firma rozpoczęła wysyłkę kluczy na rozszerzenie Dragonfall. Swoje skrzynki mailowe powinny sprawdzić osoby, które skusiły się na Shadowrun Returns Collector’s Edition na stronie dewelopera oraz darczyńcy z serwisu crowdfundingowego. Otrzymane kupony można wykorzystać od razu, jednak tytuł będzie się dało pobrać dopiero po jego oficjalnej premierze, która odbędzie się 27 lutego. Jeżeli natomiast nie zaliczacie się do wcześniej wymienionych grup, to dodatek zamówicie w sklepie Steam za 13,99 euro (około 58 zł). W zamian otrzymacie zupełnie nową kampanię fabularną, postacie, lokacje, przeciwników, bronie i nie tylko.
- Pierwsze rozszerzenie do gry Shadowrun Returns
- Zawierać ma nową kampanię fabularną, postacie, lokacje, bronie i nie tylko
- Premiera na komputerach osobistych nastąpi 27 lutego. Dodatek do działania wymagać będzie podstawowej wersji gry
Tytuł został zapowiedziany w listopadzie 2013 roku i miał ukazać się na rynku w styczniu bieżącego roku. Twórcy potrzebowali jednak nieco więcej czasu i przełożyli premierę na końcówkę lutego. Akcja produkcji rozgrywać ma się w futurystycznym Berlinie, który jest polem walki o wpływy między korporacjami i organizacjami politycznymi. Dzięki temu gracz kierujący najemnikiem, wykonywać będzie różnego rodzaju zlecenia. Ponadto, Shadowrun: Dragonfall zaoferuje szereg innych dodatków, w tym nowe bronie, postacie, przeciwników, możliwość dowolnego zapisywania postępów i nie tylko.
Shadowrun Returns to produkcja cRPG autorstwa studia Harebrained Schemes. Tytuł został sfinansowany w czasie zbiórki pieniędzy w serwisie Kickstarter. Twórcom udało się pozyskać od fanów blisko 1,9 mln dolarów, przy czym potrzebowali zaledwie 400 tys. dolarów. Premiera gry odbyła się w lipcu 2013 roku na komputerach osobistych, a dwa miesiące później tytuł trafił na urządzenia mobilne.