autor: Radosław Grabowski
Seria Tomb Raider wyprowadzona spod skrzydeł firmy Core Design! Lara Croft zaatakuje ponownie za dwa lata!
Słynna marka Tomb Raider powstała siedem lat temu, kiedy studio Core Design opublikowało pierwszą grę wirtualną z Larą Croft w roli głównej. Później wspomniana grupa developerska wypuszczała dalsze programy z tej linii, by w końcu stworzyć, budzący mieszane uczucia, produkt o nazwie Tomb Raider: The Angel of Darkness. Niezadowolona z zaistniałej sytuacji korporacja Eidos Interactive postanowiła przenieść prace nad następną odsłoną przygód seksownej pani archeolog do amerykańskiej firmy Crystal Dynamics, odpowiedzialnej m.in. za serie Legacy of Kain i Gex.
Słynna marka Tomb Raider powstała siedem lat temu, kiedy studio Core Design opublikowało pierwszą grę wirtualną z Larą Croft w roli głównej. Później wspomniana grupa developerska wypuszczała dalsze programy z tej linii, by w końcu stworzyć, budzący mieszane uczucia, produkt o nazwie Tomb Raider: The Angel of Darkness. Niezadowolona z zaistniałej sytuacji korporacja Eidos Interactive postanowiła przenieść prace nad następną odsłoną przygód seksownej pani archeolog do amerykańskiej firmy Crystal Dynamics, odpowiedzialnej m.in. za serie Legacy of Kain i Gex.
Kolejna część omawianego cyklu ma ujrzeć światło dzienne jeszcze przed końcem pierwszej połowy 2005 roku. Tymczasem wydawca zamierza zweryfikować rynkowy kurs ekipy z Core Design i jej rzeczywisty wkład w działalność całego koncernu.