Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 lipca 2020, 10:24

autor: Adrian Werner

Sea of Thieves w miesiąc po premierze wciąż nr 1 na Steam

W miesiąc po premierze na Steamie Sea of Thieves jest najlepiej sprzedającą się produkcją w tym serwisie. Jest to tym większe osiągnięcie, że obecnie trwa letnia wyprzedaż, a ten tytuł nie został przeceniony.

Sea of Thieves w miesiąc po premierze wciąż nr 1 na Steam - ilustracja #1
Wpłynięcie Sea of Thieves na wody Steam okazało się strzałem w dziesiątkę.

Jutro minie miesiąc od dnia, kiedy Sea of Thieves zadebiutowało na Steamie. Choć produkcja wcześniej przez ponad dwa lata dostępna była w serwisie Microsoft Store, jej premiera w sklepie firmy Valve okazała się gigantycznym sukcesem.

Obecnie Sea of Thieves zajmuje pierwsze miejsce na liście największych bestsellerów Steam. Zresztą gra rzadko opuszcza tę pozycję od momentu premiery w tym serwisie. Sukces autorów jest tym bardziej imponujący, że obecnie trwa wielka letnia wyprzedaż, a to pirackie MMO nie bierze udziału w promocjach i nie zostało objęte obniżką ceny, w przeciwieństwie do pozostałych produkcji z pierwszej piątki.

Użytkownicy Steam nie tylko masowo kupują Sea of Thieves, ale spędzają również dużo czasu na zabawie w tę grę. Wczoraj, w najgorętszym momencie dnia, w tytuł na tej platformie bawiło się 59 tys. osób jednocześnie. To niewiele mniej niż rekord aktywności dla tego projektu, który wynosi 66 tys.

Na razie nie ujawniono oficjalnych wyników sprzedaży. Musimy więc polegać na szacunkach płatnej wersji SteamSpy, według których w sklepie firmy Valve produkcję zakupiło już 428 tys. osób.

Widać wyraźnie, że użytkownikom Steam nie przeszkadza fakt, że Sea of Thieves od dawna dostępne było w innym serwisie. Wielu z nich wolało poczekać na wersję na swoją preferowaną platformę lub też w ogóle nie brało tego tytułu pod uwagę, dopóki nie zadebiutował on w sklepie Valve.

  1. Wszystko o Sea of Thieves
  2. Sea of Thieves - poradnik do gry
  3. Steam – strona oficjalna serwisu

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej