Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 czerwca 2002, 09:39

Sea Dogs II - przedsmak możliwości silnika graficznego

Na oficjalnej stronie gry Sea Dogs II, drugiej części najlepszego remake’a dawnego przeboju Sid’a Meiera – Pirates, pojawiły się nowe screeny. Jest to o tyle interesujące, że panowie z firmy Akella pokazali w końcu, na co będzie stać silnik graficzny tej produkcji.

Na oficjalnej stronie gry Sea Dogs II, drugiej części najlepszego remake’a dawnego przeboju Sid’a Meiera – Pirates, pojawiły się nowe screeny. Jest to o tyle interesujące, że panowie z firmy Akella pokazali w końcu, na co będzie stać silnik graficzny tej produkcji.

Ci z was, którzy grali w cześć pierwszą Sea Dogs, pamiętają zapewne, że dzięki tej grze pojedynki okrętów nabrały nowego wymiaru. Piękne trójwymiarowe okręty, falujące morze, zmienne warunki atmosferyczne, uszkodzenia żagli, przepiękne wyspy, forty, itd. Jednak, jak to mówią „diabeł tkwi w szczegółach”, tak i tu zabrakło bardzo istotnego elementu jakim jest załoga statku i elementy jego wyposażenia znajdujące się na pokładzie. W Sea Dogs II tego nie zabraknie, co widać na właśnie opublikowanych screenach. Na pokładzie znajdują się liny, działa, załoga, beczki, itd. – po prostu „miodzio” - proszę także zwrócić uwagę na inne rzeczy jak np. roślinność na wyspie, wierność odtworzenia kadłubów okrętów, takielunku, itp.

Patrząc na to co pokazano, można śmiało powiedzieć, że nowa część Sea Dogs nie zawiedzie nas pod względem wizualnym, a jeżeli do tego dojdzie rozbudowany wątek fabularny, elementy cRPG (budowa postaci), to dwójka z pewnością powtórzy sukces części pierwszej. Screeny możecie oglądnąć tutaj.

Przypominam też, że jeszcze w tym miesiącu firma CD Projekt wyda polską wersję Sea Dogs w cenie 49,90 PLN. Dla fanów „Piratów” pozycja obowiązkowa.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej