Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 3 grudnia 2002, 09:23

Kolejne informacje o Sea Dogs II + atrakcyjny film zapowiadający grę

Wydanie drugiej części Sea Dogs, gry, która na nowo rozbudziła w graczach „Pirackie” emocje, już coraz bliżej, dlatego też oczy wszystkich zwracają się ku firmie Akella, pragnąc dowiedzieć się nowych szczegółów o, jak niektórzy nazywają Sea Dogs, nowożytnej wersji Sid Meier's Pirates. Serwis GameSpot zamieścił na swych łamach ciekawą zapowiedź Sea Dogs II, ja zaś poniżej postaram się przedstawić wam najistotniejsze szczegóły, które w niej wymieniono. Przy okazji zapraszam też do pobrania ładnego filmu zapowiadającego wydanie tej gry. Pochodzi on ze strony nVidii, z sekcji przedstawiającej możliwości nowego chipu graficznego GeForce FX.

Wydanie drugiej części Sea Dogs, gry, która na nowo rozbudziła w graczach „Pirackie” emocje, już coraz bliżej, dlatego też oczy wszystkich zwracają się ku firmie Akella, pragnąc dowiedzieć się nowych szczegółów o, jak niektórzy nazywają Sea Dogs, nowożytnej wersji Sid Meier's Pirates. Serwis GameSpot zamieścił na swych łamach ciekawą zapowiedź Sea Dogs II, ja zaś poniżej postaram się przedstawić wam najistotniejsze szczegóły, które w niej wymieniono. Przy okazji zapraszam też do pobrania ładnego filmu zapowiadającego wydanie tej gry. Pochodzi on ze strony nVidii, z sekcji przedstawiającej możliwości nowego chipu graficznego GeForce FX.

Zacznijmy od tego, że w drugiej części Sea Dogs, będziemy mogli wcielić się w dwie postacie o różnych parametrach i umiejętnościach, Blaze Devlin oraz Danielle Greene, (wybór na początku rozgrywki), i w zależności od tego patrzeć na świat gry z dwóch różnych perspektyw. Fabuła gry jest jeszcze skrzętnie ukrywana przez twórców, wiadomo jednak, iż obie postacie są najemnikami, którzy poszukują niezwykle wartościowych przedmiotów, artefaktów czy skarbów; czemu naturalnie towarzyszy szereg ekscytujących przygód. Gracz może sprzymierzyć się z sześcioma nacjami (dwie więcej niż w części pierwszej), tj. z Anglikami, Francuzami, Hiszpanami, Holendrami, Portugalczykami i frakcją Piracką. Co prawda nie wpłynie to na główny wątek gry, aczkolwiek zmienią się misje poboczne, questy, itp.

Cała gra będzie dużo bardziej rozbudowana niż to miało miejsce w pierwszej części. Miasta i porty będą dużo większe, nie zawsze też dostaniemy się do nich otwarcie „od frontu” przez doki, lecz wykorzystamy drogę dyskretną, zacumujemy w oddali i niepostrzeżenie wślizgniemy się do osady. To samo tyczy się żeglugi, czy obszaru na którym toczy się akcja gry, więcej wysp, większe odległości, itd. Największe zmiany, które ucieszą chyba wszystkich, widoczne będą podczas walki, i to zarówno podczas wymiany ognia jak i walki wręcz. Tym razem na pokładzie okrętów poruszać się będzie załoga i zatrudnieni oficerowie (maksymalnie trzech), ludzie będą wykonywać swoje obowiązki, ładować armaty, przy abordażu rzucać haki – w Sea Dogs II widać będzie, że nie walczy ze sobą tylko dwóch kapitanów, lecz obie, liczne załogi. Jeżeli chodzi o walkę wręcz to również będzie kilka zmian. Każdy oponent będzie miał cały zasób ruchów, pchnięć, bloków, uników, a na dodatek (czego nie było w Sea Dogs), można będzie używać broni ręcznej.

Więcej informacji znajdziecie w wywiadzie znajdującym się na serwisie GameSpot. Gra ma zostać wydana wiosną 2003 roku.

Oficjalna strona gry.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej