Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 31 maja 2022, 11:50

autor: Adrian Werner

Schody w V Rising nie są już problemem, twórcy ulepszają grę i myślą o pełnej wersji

Ukazał się patch 0.5.41591 do V Rising. Wprowadza on szereg wyczekiwanych poprawek błędów oraz dodatkowe opcje konfiguracji grafiki.

Studio Stunlock wypuściło nową aktualizacje do V Rising, czyli największego przeboju ostatnich tygodni na Steamie.

V Rising – co nowego w aktualizacji 0.5.41591

Aktualizacja została opatrzona numerem 0.5.41591 i przynosi wiele potrzebnych poprawek oraz zmian.

  1. Do menu konfiguracji grafiki dodano opcję zmiany jakości tekstur.
  2. Wprowadzono opcję ustawienia limitu fps-ów.
  3. Naprawiono błąd, który powodował, że w menu jedyną możliwą opcją antyaliasingu było TAA.
  4. Do zakładki podłogi w zamku dodano schody. Brzmi to prosto, ale w rzeczywistości wielu graczy miało duże problemy z ich odnalezieniem przed aktualizacją.
  5. Dodano brakujące siatki na niektórych modelach w świecie gry.
  6. Naprawiono błąd, powodujący spadek wydajności podczas uderzania niektórymi zdolnościami w postać znaną jako Night Marshal Styx the Sunderer.

Zainteresować Was może nasza publicystyka:

  1. Gram w V Rising, ale samemu mam problemy

Warto wspomnieć, że na oficjalnej stronie gry opublikowano wpis omawiający ogólne plany rozwoju gry. Na początku twórcy skoncentrują się na usunięciu problemów, zwłaszcza tych, na które uwagę zwracają sami gracze.

W dalszych planach są nowe lokacje, bronie i zaklęcia, jak również dodatkowe opcje rozbudowy zamków. Autorzy obiecują, że dopiero się rozkręcają i droga do wersji 1.0 będzie wypełniona atrakcjami.

Przypomnijmy, że V Rising zadebiutowało w Steam Early Access 17 maja tego roku. Projekt dostępny jest tylko na PC i nie oferuje polskiej wersji językowej. Autorzy niedawno pochwalili się, że sprzedaż gry przekroczyła milion egzemplarzy w raptem tydzień od premiery.

  1. V Rising – poradnik do gry
  2. V Rising na Steamie
  3. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej