Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 czerwca 2016, 21:10

autor: Adrian Werner

Samodzielny Gwint już oficjalnie. Karcianka dostanie kampanię fabularną i beta testy

Studio CD Projekt RED zapowiedziało samodzielną wersję karcianki Gwint. Zmierza ona na pecety, Xboksa One oraz PlayStation 4 i poza trybem multiplayer zaoferuje także obszerną kampanię fabularną. Na oficjalnej stronie ruszyły już zapisy na beta testy.

Potwierdziły się krążące od pewnego czasu plotki. Studio CD Projekt RED oficjalnie ujawniło projekt Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana, czyli samodzielną wersję karcianki, która w zeszłym roku podbiła serca graczy w Wiedźminie 3.

Gwint został zapowiedziany na pecety, Xboksa One i PlayStation 4. Produkcja wykorzysta model darmowy z mikropłatnościami. Zainteresowani grą powinni udać się na oficjalną stronę, gdzie można zgłosić chęć wzięcia udziału w nadchodzących beta testach. Początkowo nie obejmą one użytkowników konsoli firmy Sony, ale po jakimś czasie również oni mają dołączyć do zabawy.

Gra bazować ma na zasadach pierwowzoru, ale nie będzie to jedynie prosta kopia. Autorzy obiecują liczne ulepszenia i nowe elementy, jak również mocno przerobioną oprawę graficzną. Twórcy zapewniają, że tak jak w oryginale, liczyć się będą głównie umiejętności samych graczy, w tym zwłaszcza talent do blefowania, a nie siła posiadanych przez nich talii.

Samodzielny Gwint już oficjalnie. Karcianka dostanie kampanię fabularną i beta testy - ilustracja #2

Podczas zabawy gracze obejmą dowództwo nad jedną z czterech frakcji - mieszkańców wysp Skellige, Potworów, żołnierzy Królestw Północy oraz Scoia'tael. Każda z tych grup posiadać ma zupełnie inny styl prowadzenia rozgrywki, który dodatkowo dopasujemy do własnych preferencji za pomocą systemu budowania talii i wytwarzania brakujących kart.

Co ciekawe, gra poza rozbudowanym trybem multiplayer zaoferuje także potężną kampanię fabularną, która wypuszczana ma być w odcinkach. Zawierać ona będzie nie tylko intrygujące wydarzenia i postacie, ale również trudne wybory moralne z ciężkimi konsekwencjami.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej