SAGA, nowa gra z gatunku MMORTS zadebiutuje w marcu
Firma Silverlode Interactive zapowiedziała na 4 marca start nowej gry sieciowej z gatunku strategii czasu rzeczywistego zatytułowanej SAGA.
Firma Silverlode Interactive zapowiedziała na 4 marca start nowej gry sieciowej z gatunku strategii czasu rzeczywistego zatytułowanej SAGA.
SAGA jest dziełem Wahoo Studios, przy powstaniu którego pomagał Dallan Christensen, główny programista jedynego dodatku do pierwszej części Starcrafta, czyli Brood War. Tłem akcji jest kraina fantasy, w której o panowanie bój toczą ze sobą giganci, orkowie, krasnoludy, elfy i elfy mroczne. Każda z ras walczy wykorzystując odpowiednie dla siebie techniki i umiejętności. Tak więc jedni korzystają z magii, inni z wytworów technologicznych, jeszcze inni z darów natury, etc. Podbijanie nowych terytoriów, zbieranie surowców, budowa armii to cechy charakterystyczne klasycznych RTSów. Tym razem należy jednak dodać do tego jeszcze wyłącznie rozgrywkę w trybie sieciowym, możliwość zrzeszania się w gildie, a nawet handel wojskiem i czarami przy pomocy domów aukcyjnych. Nic dziwnego zatem, że autorzy gry uważają ją za jeden z najambitniejszych obecnie powstających projektów w swoim gatunku.
SAGA nie wymaga od grających comiesięcznej opłaty abonamentowej. Kosztem obarczone zostały za to tzw. booster packi, czyli zestawy losowo dobieranych oddziałów żołnierzy i czarów. Ich wymiana i handel z innymi graczami umożliwi nam odpowiednie skonstruowanie własnej armii.
Podczas otwartych beta testów, które rozpoczną się z dniem 26 lutego, gracze będą mogli stworzyć sobie konta. Zarejestrowane wówczas loginy zostaną przeniesione do pełnej gry. Informacje o kliencie Sagi można będzie znaleźć niedługo na stronie www.playsaga.com.