autor: Maciej Myrcha
Sadness ma się dobrze. Podobno.
Tak przynajmniej wynika z wywiadu, jakiego redaktorom serwisu Wiicast udzielił Adam Spencer z Fog Studio, zaangażowanego w powstający projekt. Przypomnijmy, iż Sadness to "dziecko" krakowskiego studia Nibris, dedykowane konsoli Wii. Problem w tym, że do tej pory o tym survival horrorze utrzymanym w czarnobiałej stylistyce tak naprawdę niewiele wiadomo.
Tak przynajmniej wynika z wywiadu, jakiego redaktorom serwisu Wiicast udzielił Adam Spencer z Fog Studio, zaangażowanego w powstający projekt. Przypomnijmy, iż Sadness to "dziecko" krakowskiego studia Nibris, dedykowane konsoli Wii. Problem w tym, że do tej pory o tym survival horrorze utrzymanym w czarnobiałej stylistyce tak naprawdę niewiele wiadomo.
Niestety, jeśli spodziewacie się jakiś rewelacji po wspomnianym wywiadzie, muszę Was srogo rozczarować - Adam Spencer zbyt wylewny nie był. Wiadomo jedynie, iż gra jest "realna" czyli inaczej mówiąc istnieje, nie ma wydawcy oraz ... nie wiadomo kiedy ukaże się na rynku. Brzmi to mało optymistycznie, musicie przyznać. Jedyną nadzieją jest informacja, iż w przyszłym tygodniu światło dzienne powinna ujrzeć zmieniona strona oficjalna firmy Nibris, na której znajdą się nowe screeny z gry oraz nieco więcej informacji na jej temat.
Wspomniany wywiad znajdziecie tutaj.