Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 września 2008, 11:12

autor: Filip Grabski

Sacred 2: Fallen Angel pojechało do tłoczni

Kontynuacja całkiem popularnego action cRPG z 2004 osiągnęła status ‘gold’, co oznacza że światowa premiera wersji PC ustalona na 2 października nie jest zagrożona.

Kontynuacja całkiem popularnego action cRPG z 2004 osiągnęła status ‘gold’, co oznacza że światowa premiera wersji PC ustalona na 2 października nie jest zagrożona.

Pod koniec 2007 roku Sacred 2, który pierwotnie miał ukazać się wiosną, zaliczył opóźnienie. Dziś już wiadomo, że kolejnego nie będzie – premiera pecetowej wersji została ustalona na 2 października (w Polsce gra pojawi się dzięki firmie Cenega również w październiku), a wersje na X360 i PS3 ujrzą światło dzienne na początku listopada.

Sacred 2: Fallen Angel pojechało do tłoczni - ilustracja #1

Upadły Anioł jest najwięszką produkcją niemieckiego studia Ascaron, fabularnym prequelem po Sacred. Po raz kolejny odwiedzimy potężny świat Ancarii, gdzie nie uświadczymy napisu ‘loading’. Tym razem wszystko jest pokazane w pełnym 3D, przedmiotów jest bez liku, a historię gry można poznać dzięki 6 zupełnie różnym postaciom podczas dwóch kampanii – „light” i „shadow”.

Sacred 2: Fallen Angel pojechało do tłoczni - ilustracja #2

Gra otrzymała certyfikat „Games for Windows”, będzie posiadała zabezpieczenie antypirackie, o czym możecie przeczytać w tym newsie, a polskie wydanie standardowe będzie bardzo atrakcyjnym pakietem. Jak jawi się Sacred 2 możecie przeczytać w naszej zapowiedzi.

Filip Grabski

Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Od 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej