No Rest for the Wicked rozpoczęło podróż w kierunku bycia lepszą grą. Pierwsze łatki usprawniają nowe RPG akcji na wielu polach
No Rest for the Wicked otrzymało pierwsze dwie aktualizacje. Poprawiają one m.in. optymalizację oraz wprowadzają zmiany w balansie, który nie przypadł do gustu części graczy.
No Rest for the Wicked jest już dostępne do ogrania we wczesnym dostępie. Tytuł spotkał się z mieszanym odbiorem, głównie ze względu na słabą optymalizację, ale też przez inne bolączki, jak brak możliwości zmiany sterowania czy momentami nie najlepsza czytelność otoczenia. Na szczęście Moon Studios nie próżnuje i w zaledwie trzy dni po premierze zdążyło wypuścić już dwie łatki.
Brak odpoczynku dla twórców, wracamy z kolejnym hotfixem! Dzisiejsza poprawka ma na celu usprawnienie wydajności (woooo!), wytrzymałości przedmiotów, kosztów żywności, a także wprowadzenie wędek do tabeli łupów Whittackera.
Wśród najważniejszych zmian zaimplementowanych w obu aktualizacjach można wymienić m.in.:
- poprawę ogólnej wydajności renderowania;
- zwiększenie wytrzymałości narzędzi;
- dodanie wytwarzania narzędzi przy stołach rzemieślniczych;
- zredukowanie kosztów naprawy;
- usprawnienie pojawiania się stworzeń w niektórych obszarach;
- zwiększenie szansy na wypadnięcie proszków naprawczych;
- zmniejszenie zużycia wytrzymałości;
- ograniczenie obrażeń od upadku;
- zmniejszenie częstotliwości wypadania Niedopałków;
- usprawnienie nawigacji po ekwipunku.
Standardowo wyeliminowano również parę błędów. Nie są to oczywiście wszystkie wprowadzone poprawki – z pełnymi listami zmian zapoznacie się tu oraz tu.
Tak jak sama gra, aktualizacje spotkały się z mieszanym odbiorem graczy. Wiele osób zwraca uwagę, że poprzez wprowadzone zmiany w balansie twórcy za bardzo ułatwili rozgrywkę, co niezbyt im się podoba.
No Rest for The Wicked zadebiutowało we wczesnym dostępie 18 kwietnia tylko w wersji na PC. Tytuł w przyszłości pojawi się również na konsolach PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S.