autor: Radosław Grabowski
Rogue Warrior - pierwsze screeny o jakości 720p
Druga połowa mijającego tygodnia stoi pod znakiem gry typu FPS pt. Rogue Warrior. W czwartek pisaliśmy o niej krótko po raz pierwszy, wczoraj podaliśmy Szanownym Czytelnikom dodatkowe informacje tekstowe, natomiast dziś przyszedł czas na debiutanckie screenshoty. Te zrzuty ekranowe ukazują efekt działania technologii Unreal Engine trzeciej generacji w trybie 720p (rozdzielczość ekranowa 1280x720).
Druga połowa mijającego tygodnia stoi pod znakiem gry typu FPS pt. Rogue Warrior. W czwartek pisaliśmy o niej krótko po raz pierwszy, wczoraj podaliśmy Szanownym Czytelnikom dodatkowe informacje tekstowe, natomiast dziś przyszedł czas na debiutanckie screenshoty. Te zrzuty ekranowe ukazują efekt działania technologii Unreal Engine trzeciej generacji w trybie 720p (rozdzielczość ekranowa 1280x720).
Przypomnijmy, że omawiany produkt powstaje z myślą o PeCetach oraz konsolach (PS3 i X360). Wirtualny scenariusz zaprezentuje nam przygody dowódcy elitarnego oddziału SEAL, wchodzącego w skład Marynarki Wojennej Stanów Zjednoczonych. Protagonista, wraz z grupą swoich podkomendnych, trafi na Daleki Wschód, aby wykonać szereg niebezpiecznych misji w głębi terytorium komunistycznej Korei Północnej.
Warto zauważyć, że fabuła nawiązywać będzie w pewnym sensie do książki, noszącej również tytuł Rogue Warrior i napisanej przez byłego żołnierza amerykańskich sił specjalnych nazwiskiem Richard Marcinko. Ekspert ten rzecz jasna ściśle kooperuje z pracownikami Zombie Studios i Bethesda Softworks. Głównym celem tych ostatnich jest stworzenie wirtualnego pola walki, dającego graczowi ogromną swobodę.