Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 grudnia 2016, 10:00

Robinson: The Journey ukaże się na PC

Studio Crytek zapowiedziało pecetowe wydanie gry Robinson: The Journey. Wirtualna wycieczka z dinozaurami w styczniu trafi na gogle VR Oculus Rift.

Tydzień temu donosiliśmy o zapowiedzi ARK Park, które w przyszłym roku zabierze nas na wycieczkę rodem z Parku Jurajskiego. Jednak gra twórców ARK: Survival Evolved ze studia Wildcard oraz współpracującego z nim zespołu Peacock nie będzie pierwszą tego typu produkcją, która zadebiutuje na PC. Wszystko za sprawą Cryteka, najwyraźniej niezamierzającego odpuszczać, mimo zamknięcia kilku swoich filii. Jak czytamy na oficjalnej stronie studia, jeszcze w styczniu pecetowcy doczekają się wydania Robinson: The Journey w wersji na zestaw rzeczywistości wirtualnej Oculus Rift. Wcześniej (8 listopada) tytuł otrzymali posiadacze konsoli PlayStation 4 oraz gogli PlayStation VR, a większość recenzentów twierdziła, że jest to najpiękniejsza z dotychczasowych gier na zestaw rzeczywistości wirtualnej firmy Sony. Mniej zgodnie oceniano rozgrywkę, co zaowocowało średnią w serwisie Metacritic rzędu 65/100 z czterdziestu recenzji. Na razie nie znamy ceny ani dokładnej daty premiery pecetowego wydania.

Alternatywne przygody Robinsona trafią na PC w przyszłym miesiącu. - Robinson: The Journey ukaże się na PC - wiadomość - 2016-12-27
Alternatywne przygody Robinsona trafią na PC w przyszłym miesiącu.

Robinson: The Journey to pierwszoosobowa gra przygodowa od studia Crytek, wykorzystująca technologię rzeczywistości wirtualnej. Gracze kierują poczynaniami chłopca imieniem Robin, którego statek rozbija się na planecie zamieszkanej przez dinozaury. Mając za towarzyszy jedynie robota HIGS-a oraz młodego tyranozaura Laika, bohater stara się przetrwać w nieprzyjaznym środowisku. Rozgrywka skupia się na eksploracji i rozwiązywaniu zagadek, przy czym gra pozwala na swobodne zwiedzanie lokacji w poszukiwaniu sekretów.

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej